اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی همزمان با روز طبیعت در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: خودروهای حمل بازیافت از ساعت ۷ صبح روز ۱۳ فروردین با استقرار در نقاط ورودی و خروجی شهر و در مجاورت بوستان‌ها و پارک‌ها، سبزه‌های نوروزی را از شهروندان دریافت می‌کنند و به جای آن کیسه‌های جمع‌آوری پسماند را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی همزمان با روز طبیعت در اصفهان

به گزارش خبرگزار ی فارس از اصفهان، غلامرضا ساکتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی همزمان با روز طبیعت در اصفهان، اظهار کرد: خودروهای حمل بازیافت از ساعت ۷ صبح روز ۱۳ فروردین با استقرار در نقاط ورودی و خروجی شهر و در مجاورت بوستان‌ها و پارک‌ها، سبزه‌های نوروزی را از شهروندان دریافت می‌کنند و به جای آن کیسه‌های جمع‌آوری پسماند را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این سبزه‌ها بعد از جمع‌آوری به کارخانه کود آلی منتقل شده و در فرآیند تولید کود کمپوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساکتی در ادامه از شهروندان خواست هنگام رفتن به بوستان‌های شهری و خارج از شهر در روز طبیعت حتماً با خود کیسه جمع‌آوری پسماند به همراه داشته باشند و از رهاسازی زباله‌ها در بوستان‌ها و مسیر روردخانه خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه در روز طبیعت باید با نگاه مراقبتی و حفاظتی از محیط زیست به دامان طبیعت برویم، تصریح کرد: باید سعی کنیم برای بهبود فرهنگ محیط زیستی نکاتی از جمله استفاده نکردن از ظروف یک‌بار مصرف پلاستیکی که سال‌ها زمان می‌برد تا در طبیعت تجزیه شود را رعایت کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول