اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ترافیک در جاده‌های خراسان جنوبی پرحجم و نیمه‌سنگین است

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تردد خودروها در بیشتر محورهای استان پرحجم و نیمه‌سنگین گزارش شده است و فردا (۱۳ فروردین) بیشترین حجم تردد و ترافیک را در جاده‌ها خواهیم داشت.

ترافیک در جاده‌های خراسان جنوبی پرحجم و نیمه‌سنگین است

سرهنگ علیرضا رضایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی همچنین بازگشت ساکنان بومی از روستاها و تفرجگاه‌های خارج شهر، ترافیک جاده‌های استان در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه عصر فردا با حجم بالای ترافیک خودروهای سبک در محورهای مواصلاتی استان مواجه خواهیم بود از رانندگان خواست علاوه بر رعایت سرعت مجاز و مطمئن، فاصله طولی با خودروی جلوی را رعایت و هنگام رانندگی از حرکات مخاطره‌آمیز خودداری کنند.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: مسافران بازگشت خود را به عصر موکول نکنند و برای برگشت به مقصد مدیریت زمان داشته باشند.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی استان در ۱۳ فروردین روز انس با طبیعت ممنوع است.

سرهنگ رضایی گفت: ممنوعیت رفت و آمد خودروهای سنگین شامل تریلر، کامیون و کامیونت به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در جاده‌های استان از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا ادامه دارد.

وی بیان کرد: پلیس راه در این روز با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان حضور دارد و با رانندگان متخلف برخورد قاطع می‌شود.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به کم‌عرض بودن محورهای روستایی و نامناسب بودن آسفالت برخی از آنها، از مردم خواست هنگام بازگشت از روستاها به شهر، آرام‌تر و با صبر و حوصله‌ بیشتر رانندگی کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

وی اظهار داشت: با توجه کویری بودن راه‌های استان و اینکه برخی محورها محل عبور زائرین بارگاه مطهر رضوی است، رانندگان برای کاهش تصادفات استراحت ۱۵ دقیقه‌ای پس از ۲ ساعت رانندگی و استراحت در زمان خواب‌آلودگی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول