اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

12 فروردین نماد تحقق اراده ملت ایران است

امام جمعه بندرخمیر عنوان کرد: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی نماد تحقق اراده ملت در اقامه و پذیرش حکومت اسلامی و مبانی توحیدی است .

12 فروردین نماد تحقق اراده ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: مهمترین اثر در ارتباط انسان با خالق هستی  در ماه رمضان نمایان می شود که باعث تقویت روحیه توجه و تقرب بیشتر در او می شود.

وی عنوان کرد: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی نماد تحقق اراده ملت در اقامه و پذیرش حکومت اسلامی و مبانی توحیدی است.

خطیب جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: حضرت امام خمینی (ره)  به اعتقاد و ایستادگی مردم ایمان راسخ داشت زیرا مردم اسلام مطالبه دارند و نیازهای مادی و اقتصادی در ذیل آن است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه باید محتوا و مفاهیم اسلامی در مسیر نطام اسلامی حفظ کنیم افزود : اگر اسلام واقامه  حکومت اسلام در جریان باشد  تنزلی در مسیر ایجاد نخواهد شد .

وی بیان کرد :  خواستگاه دشمنان انقلاب تغییر رفتار در  نظام  اسلامی است نه اینکه  خواستار  اسلام باشند.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر با بیان اینکه تلاش دشمن القای ناامیدی در بطن جامعه است افزود: اصحاب رسانه و صاحبان تریبون ها و تصمیم سازها باید در جهت تکریم ارزش های اسلامی و اهداف نظام برای تقویت نسل آینده گام های موثر بردارند.

حجت الاسلام صالحی گفت: اقتدار نظام اسلامی برای دشمن بسیار سنگین است و برای براندازی سعی در دوری قلب ها از مفاهیم اسلامی دارد و همه ما موظف هستیم در گوشه گوشه به نشر مفاهیم درست اسلام مبادرت ورزیم .

وی ادامه داد: در ایام آغازین سال جاری مدارس به صورت حضوری برگزار می شود که جای بسی امیدواری است چه بسا شیوع بیماری کرونا لطمه‌های جبران ناپذیری به بدنه آموزش کشور و دنیا ایجاد کرد.

خطیب جمعه شهرستان بندرخمیر تصریح کرد: تشویق والدین به شرکت در کلاس های حضوری خود سبب تربیت جوانان مومن و عالم برای مسیر آینده کشور می شود.

وی در پایان با تشکر از ستاد نوروزی که با همت مضاعف و پشتکار در ایام تعطیلات نوروزی خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دادند  خاطرنشان کرد: اراده و عزم مثال زدنی شما در جهت خدمت به مردم باید ادامه داشته باشد تا باعث پیشرفت و آبادانی ملت شریف ایران و نظام اسلامی شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول