اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس راهور اصفهان برای روز طبیعت

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس برای روز طبیعت از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در تمامی راه‌های درون‌شهری استان طی این روز خبر داد.

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس راهور اصفهان برای روز طبیعت

محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به منظور استفاده مردم از روز طبیعت تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را برای این روز پیش‌بینی کرده که یکی از این تمهیدات، ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در تمامی معابر و راه‌های دورن‌شهری استان است.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۷ صبح روز شنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ ورود و تردد خودروهای سنگین به معابر و راه‌های درون‌شهری استان تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۱۴ فروردین ممنوع است.

محمدی بیان کرد: پوشش ترافیکی و کنترل تخلفات خودروها در نقاط پرتردد با به کارگیری تیم‌های محسوس و نامحسوس و همچنین تشدید برخورد با برخورد با پارک‌های حاشیه‌ای غیر مجاز و توقف‌های دوبله در طول معابر و بزرگراه‌ها از دیگر تمهیدات پلیس راهور استان برای روز طبیعت است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: وانت‌هایی که اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خود کنند، اعمال قانون می‌شوند و خودروهایی که سبزه بر روی خودروی خود قرار دهند متوقف می‌شوند.

وی اضافه کرد: برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم استفاده از کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی نیز در دستورکار مأموران پلیس راهور استان اصفهان قرار دارد.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها و بزرگراه‌های اصفهان

اصغر زارع، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز با اشاره به روز طبعیت و تمهیدات ترافیکی گفت: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای روز طبیعت تمهیداتی را پیش‌بینی کرده که از آن جمله می‌توان به ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه ها و بزرگراه‌های استان اشاره کرد.

وی افزود: با رانندگانی که در روز طبیعت مرتکب تخلفات حادثه‌ساز و به خطر انداختن جان سایر کاربران راه شوند و وانت‌بارهایی که در قسمت بار خود اقدام به سوار کردن افراد کنند برخورد شدید صورت گرفته و خودروهای آن‌ها توقیف خواهد شد.

زارع به رانندگان توصیه کرد از قرار دادن سبزه در قسمت بیرونی خودرو و انداختن آن به سطح جاده‌ها و معابر برون‌شهری جداً خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سال‌های گذشته با نمونه‌هایی مواجه بودیم که مسافران اقدام به استراحت در حاشیه جاده و صرف ناهار کرده و همین اقدام آن‌ها با حادثه رانندگی دلخراش همراه بود، خاطرنشان کرد: به مسافران توصیه اکید می‌کنیم که از توقف و استراحت در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند و برای استراحت حتماً از مکان‌های امنی که به همین منظور پیش‌بینی شده، استفاده کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول