اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طوفان از تهران عبور و درحال گذر از استان‌های قم و مرکزی است/ مصدومیت سطحی 6 نفر در تهران

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران از عبور طوفان از استان خبرداد و گفت: این طوفان به سمت مرکز کشور در حال حرکت است.

طوفان از تهران عبور و درحال گذر از استان‌های قم و مرکزی است/ مصدومیت سطحی 6 نفر در تهران

حامد یزدی‌مهر سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران در گفتوگو با خبرنگار فارس در تهران دقایقی پیش اظهار کرد: براساس هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر وزش باد شدید و در بعضی ساعات وزش باد خیلی شدید در روز پنجشنبه و خیزش گرد و خاک و احتمال رگبار و رعدوبرق در بخش های شمالی و مرکزی استان تهران اعلام شد.

وی گفت: سرعت وزش باد لحظه‌ای در فرودگاه مهرآباد با ۶۵ کیلومتر بر ساعت و در فرودگاه امام خمینی با ۴۷ کیلومتر بر ساعت ثبت شد و پس از حدود یک ساعت فعالیت این طوفان تندری از استان گذر کرد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: در محدوده‌ای از احمدآباد و چهاردانگه استان تهران، قطعی برق اتفاق افتاد و بلافاصله عوامل اجرایی نسبت به ترمیم شبکه اقدام و جریان برق وصل شد و مشکلی در این مورد نداشتیم.

وی ادامه داد: در بوستان پارک آب و آتش شهر تهران، ۶ نفر شامل ۵ نفر کودک و ۱ نفر بزرگسال که در آن زمان مشغول استفاده از وسایل بازی بودند، مصدوم شدند و به سرعت به مراکز درمانی منتقل و آزمایش‌های لازم انجام شد و حال عمومی آنها خوب است. 

یزدی‌مهر با اشاره به اینکه تعدادی از درختان جوان در سطح استان نیز دچار شکستگی شدند در ادامه خاطر نشان کرد: این طوفان تندری از سطح استان تهران گذر کرد و مشکل دیگری نداریم و از شمال استان مرکزی و شمال استان قم وارد این دو استان شد و در حال گذر است و به سمت مرکز کشور راه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول