اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رفع مشکل فاضلاب رشت نیازمند اعتبار ۴۵۰۰ میلیارد تومانی است

مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان با اشاره به مشکلات رشت در حوزه فاضلاب گفت: برای رفع مشکل فاضلاب شهر رشت نیازمند اعتبار چهار هزار و پانصد میلیارد تومانی هستیم و با تحقق این اعتبار مشکل فاضلاب این شهر کاملا برطرف می‌شود.

رفع مشکل فاضلاب رشت نیازمند اعتبار ۴۵۰۰ میلیارد تومانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان در اداره کل آب و فاضلاب استان با اشاره به دغدغه‌های برخی از شهروندان پیرامون‌ عدم برخورداری از امتیاز آب شرب و فاضلاب بهداشتی اظهار کرد: علیرغم تصویب طرح تفصیلی در بسیاری از معابر فرعی و حاشیه‌ای شهر شاهد ساخت‌وسازهای غیرمجاز هستیم و این موضوع آسیب‌های فراوانی برای شهر و شهروندان بهمراه داشته که یکی از آن هاعدم برخورداری، ساکنین این قسمت از شهر از امتیازاتی همچون آب و برق است. 

وی به خلاقانونی پیرامون‌ عدم واگذاری امتیاز آب و غیره به ساکنین نقاط حاشیه‌ای شهر و همچنین املاک نسقی اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل شیوه نامه‌ای را تدوین و قصد اجرای آن را داشتیم اما به واسطه شکایت فردی، این شیوه نامه در نهایت در وزارت کشور تصویب نشد و متاسفانه همچنان بسیاری از شهروندان از امتیازاتی همچون آب شرب بهداشتی و غیره برخوردار نیستند. 

 رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تاسف از وضعیت فاضلاب در برخی از محلات رشت بیان کرد: در برخی از محلات رشت شاهد تجمع فاضلاب و بوی تعفن ناشی از آن هستیم و این وضعیت موجب ناراحتی و شرمساری است. 

کارگرنیا با اشاره به اینکه با ورود استاندار و حمایت نمایندگان مجلس مشکل فاضلاب رشت برطرف می‌شود، افزود: در سفر رئیس جمهور به گیلان وعده‌هایی خوبی پیرامون رفع مشکل فاضلاب رشت مطرح شد و استاندار گیلان نیز از این بابت قول مساعدت ویژه داده است. 

نسبت به مشکلات آب و فاضلاب رشت آگاه هستیم
مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به اینکه نسبت به مشکلات آب و فاضلاب رشت آگاه هستیم، اظهار کرد: استاندار گیلان با جدیت پیگیر جذب اعتبارات نقدی به منظور رفع مشکل آب و فاضلاب در رشت است. 

مازیار علیپور به اعتبار مورد نیاز به منظور رفع مشکل فاضلاب رشت اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های فاضلاب در رشت نیازمند چهار هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار است و در صورت تامین این اعتبار مشکل فاضلاب در رشت کاملا برطرف می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول