اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مسوولان سازمان اوقاف اراده‌ای برای تعیین تکلیف زمین‌های اوقافی ندارند

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسوولان سازمان اوقاف و امور خیریه هیچ اراده‌ای برای تعیین تکلیف زمین‌های اوقافی ندارند!

مسوولان سازمان اوقاف اراده‌ای برای تعیین تکلیف زمین‌های اوقافی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه مسوولان اوقاف و امور خیریه هیچ اراده‌ای برای تعیین تکلیف زمین‌های اوقافی ندارند؛ اظهار کرد: یکی از موانع توسعه عدم تعیین تکلیف زمین‌های اوقافی است و سازمان امور خیریه بایستی به عنوان متولی امر صاحب موقوفات ملکی باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و همکاری‌های دستگاه قضایی شهرستان بناب در بحث آزادسازی اراضی پروژه کنارگذر شرقی بناب افزود: متأسفانه اوقاف و امور خیریه به یکی از سازمان‌های مشکل‌ساز تبدیل شده است!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به طرح موضوعاتی در خصوص اجرای موسیقی و برگزاری مراسم‌های جشن در تالارها تصریح کرد: قطعاً در این زمینه قانون باید فصل‌الخطاب باشد و انتظار دارم مسوولان امر مبانی فقهی مقام معظم رهبری در خصوص موسیقی را مطالعه کنند.

باقری‌بنابی گفت: در این خصوص مقررات باید بر اساس ضوابط و قوانین ابلاغی به‌صورت یکسان در کل کشور اجرا شود.

این نماینده مجلس در ادامه از دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان خواست، چندین برنامه شاخص به‌خصوص بحث جهاد تبیین را در قالب برنامه‌های فرهنگی در سال جدید عملیاتی و اجرا کنند.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول