اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازدید بیش از 551 هزار نفر از جاذبه‌های توریستی چهارمحال و بختیاری

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: 551 هزار و 713 نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی این استان بازدید کرده‌اند.

بازدید بیش از 551 هزار نفر از جاذبه‌های توریستی چهارمحال و بختیاری

فرجام سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در تعطیلات نوروزی ۵۵۱ هزار و ۷۱۳ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی این استان بازدید کرده‌اند.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این تعداد ۱۹۰ هزار و ۴۸۲ نفر از جاذبه‌های تاریخی، ۶۴ هزار و ۵۵۰ نفر از جاذبه‌های دست‌ساز، ۲۶۵ هزار و ۲۱۳ نفر از جاذبه‌های طبیعی، ۲۲ هزار و ۷۳۹ نفر از جاذبه‌های مذهبی و هشت هزار و ۷۲۹ نفر از موزه‌های این استان بازدید کردند.

وی افزود: وجود بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری در چهارمحال و بختیاری این استان را به یکی از مقصدهای اصلی مسافران و گردشگران به‌ویژه در تعطیلات نوروز تبدیل کرده است.

سمیعی اضافه کرد: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تاکنون به‌منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان ۱۵۱ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی انجام شده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۳۵ فقره تشویق، ۲۴ فقره تذکر و ۶ فقره اخطار کتبی به فعالان مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی استان داده شد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول