اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

احسان 14 میلیاردی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در جشن نیکوکاری که همزمان با روزهای پایانی سال گذشته برگزار شد مردم خیر و نیکوکار ١۴ میلیارد و 400 میلیون تومان به نیازمندان استان کمک کردند.

احسان 14 میلیاردی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در جشن نیکوکاری که همزمان با روزهای پایانی سال گذشته برگزار شد مردم خیر و نیکوکار ١۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و کالایی به نیازمندان استان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۱۵۷ مرکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان از روز ۱۲ اسفندماه سال گذشته کمک مردمی را جمع‌آوری کردند و همچنین صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌ها در میادین شهر و پایگاه‌های نماز جمعه مستقر شد.

وی افزود: در روزهای پایانی سال ۹۹ مردم نیکوکار استان ۱۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و کالایی به نیازمندان استان کمک کردند که این رقم در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۱۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول