اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ترافیک شدید در محور سراوان ـ امام زاده هاشم

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی گیلان گفت: توجه به خروج تدریجی مسافران از محور سراوان به امام زاده هاشم، ترافیک پرحجمی و نیمه سنگین به خصوص در باند شمال به جنوب در جریان است.

ترافیک شدید در محور سراوان ـ امام زاده هاشم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با بیان اینکه خروج‌ مسافران از گیلان با شدت و ضعف در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، خروج مسافران از گیلان در حال انجام است که این امر منجر به ایجاد ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی گیلان گفت: در حال حاضر وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان پرحجم، متراکم و نیمه سنگین اما روان است.

رئیس پلیس راه گیلان بیشترین حجم ترافیک‌ را در محور سراوان به امام زاده هاشم معرفی کرد و افزود: با توجه به خروج تدریجی مسافران از محور سراوانامام زاده هاشم، ترافیک پرحجمی و نیمه سنگین به خصوص در باند شمال به جنوب در جریان است.

بنا بر اعلام صفاری با ترافیک در محور ورودی به استان گیلان نیز در محدوده منجیل به سمت رودبار ترافیک کم حجم و روانی و در بزرگراه لنگرود به سمت آستانه اشرفیه ترافیک نیمه سنگین، پرحجم اما روان است.

وی با ابراز خرسندی از کاهش تصادفات جاده‌ای در استان گیلان به ویژه در ایام نوروز بیان کرد: در ایام نوروز ۱۵۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در گیلان مصدوم شدند ولی با این‌حال تعداد تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول