اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه‌ای هرمزگان است

شهردار بندرعباس گفت: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه ای استان هرمزگان است و نتایج درخشان این روزهای تیم فوتبال شهرداری بندرعباس باعث ایجاد خوشحالی در جامعه ورزش استان به ویژه قشر جوان و پر انگیزه استان هرمزگان شده است.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه‌ای هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان، شهردار بندرعباس، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در ورزشگاه خلیج فارس با بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کردند. 

مهدی نوبانی در این دیدار بیان کرد: بعد از مدت‌ها مردم هرمزگان طعم بهره گیری از قابلیت و اعتماد به نفرات بومی را در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس چشیده اند و با کسب نتایج مناسب امیدها برای بازگشت به روزهای اوج تیم فوتبال شهرداری بندرعباس پر رنگ تر شده است. 

 نوبانی در ادامه افزود: به طور حتم با شناختی که از امیر خلیفه اصل در رأس کادرفنی وجود دارد، می توان به آینده این تیم خوشبین بود، و علیرغم تمامی مشکلات در ابتدای فصل، با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه مجموعه شهرداری بندرعباس توانستیم در نیم فصل نخست مسابقات نتایج درخشانی کسب کنیم.

شهردار بندرعباس در پایان گفت: علیرغم تمامی مشکلات سعی کرده‌ایم حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را به بهترین شکل مطلوب انجام دهیم و به طور حتم این موضوع تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول