اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معاون رئیس جمهور: دولت به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است/ مدیران باید پاسخگو باشند

معاون رئیس جمهور گفت: میثاق دولت تکمیل پروژه‌های ناتمام و ساماندهی این پروژه‌ها در استان‌های مختلف است تا مردم از معطلی و سرگردانی نجات پیدا کنند.

معاون رئیس جمهور: دولت به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است/ مدیران باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی در شرایطی سکان مدیریت را به دست گرفته که باید همه آنچه انباشت شده است را پاسخ دهد و این در حالی بوده که انتظارات مردم بالا و ظرفیت‌های کشور مشخص است.

وی با بیان اینکه این دولت در گذشته نمانده، اما قطعاً آن را آنالیز خواهد کرد، گفت: امروز با درایت‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های رئیس جمهور حرکت رو به جلو در پیش بوده تا خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم پاسخگویی شود.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر این که دولت مردمی و انقلابی احساسی کار نکرده و مدبرانه کار می‌کند تا روزهای پرامید و درخشانی رقم خورد، افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین باید زوایای فعالیت و کارهای این دولت بیان شود؛ این دولت در تمام سفرهای استانی هیچ کلنگی به زمین نزده است و میثاق دولت تکمیل پروژه‌های ناتمام و ساماندهی این پروژه‌ها در استان‌های مختلف است تا مردم از معطلی و سرگردانی نجات پیدا کنند.

سلاجقه خاطرنشان کرد: بهمن ماه اعلام شد که دولت ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پول را به طور نقدی در اختیار سفرهای استانی قرار داده است. این یک وعده نبود و مدیران دستگاه‌های اجرایی هم باید این پول را مدیریت کرده و حداکثر بهره‌وری را انجام دهند.

وی یادآور شد: جلسات کارشناسی برای بررسی نیازهای استان‌های مختلف با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شده و حضور نمایندگان رئیس جمهور در سفرهای استانی نیز پیرو همان جلسات کارشناسی و احصاء مشکلات و اولویت بندی آنها بر اساس اعتبارات بصورت میدانی است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: مسائل و مبالغ مورد نیاز جمع بندی شده تا فردا در جلسه شورای اداری استان مطرح شده و سپس در دستور کار دولت قرار گیرد. شهرستان قوچان ظرفیت بالایی در حوزه منابع آبی دارد که اگر تقویت شود می‌تواند کشور را از منظر مواد غذایی تأمین کند و باید به مسئله کشاورزی، دام، فرآورده‌های دامی و صنایع جانبی توجه شود.

سلاجقه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سرمایه گذاران با جان و دل در کشور فعالیت کرده و ظرفیت‌هایی در حوزه ارتباط با کشورهای خارجی و صادرات و واردات ایجاد کرد‌ه‌اند. اما در پیچ و خم بانک‌ها گرفتار شده‌اند. این دولت نمی‌پذیرد که برای ایجاد یک هتل سرمایه گذاری شده و بانک آن را پلمب کند. این دولت دریچه کسب و کار در کشور را باز کرده و فرآیندها تسهیل شده است. دولت مردمی و انقلابی علیرغم اینکه باید ۶۵۰ هزار میلیارد تومان سررسید اوراق بدهد ولی در بحث حقوق یک ریال استقراض نکرده و حتی در پایان سال جاری کسری ندارد.

وی تاکید کرد: دوران کارآموزی پایان یافته و باید مدیران پاسخگوی اقدامات و فعالیت‌های خود باشند. امروز ظرفیت‌های اشتغال رو به جلو بوده و باید با همدلی و وحدت پتانسیل‌ها به نحو بهینه استفاده شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول