اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انصارالله: مبارزه تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین ادامه دارد

دفتر سیاسی جنبش انصار الله بر موضع ثابت و اصولی صنعاء در دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد و گفت مسیر مبارزه تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین ادامه دارد.

انصارالله: مبارزه تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین ادامه دارد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش انصار الله عملیات استشهادی جوان فلسطینی در بنی براک تل آویو را تبریک گفت و تاکید کرد: این عملیات ارکان رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه درآورد.

به گزارش المسیره، در این بیانیه آمده است: این عملیات جهادی و دیگر عملیات‌های اخیر موید این است که سرزمین‌های اشغالی فلسطین برای متجاوزان و اشغالگران هرگز ایمن نخواهد بود.

دفتر سیاسی انصار الله گفت: مسیر مبارزه و جهاد تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین اشغالی ادامه دارد و ما به رزمندگان فلسطین و جنبش‌های مقاومت اسلامی و ملت مظلوم و مجاهد فلسطین تبریک می‌گوییم.

این جنبش بر موضع ثابت و اصولی در قبال آرمان فلسطین به عنوان مساله نخست و مرکزی امت اسلامی تاکید کرد و گفت: ما به شدت نشست خیانت و سازشی را که در شهر اشغالی النقب برگزار شد، رد و تاکید می‌کنیم که این نشست در راستای توطئه علیه ملت‌های امت اسلامی و مقدسات آن است.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول