اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۳۹ هزار مسافر در خراسان شمالی اقامت کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از اقامت ۳۹ هزار و ۶۴۸ مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های استان خبر داد.

۳۹ هزار مسافر در خراسان شمالی اقامت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها از اقامت ۳۹ هزار و ۶۴۸ مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های استان خبر داد و اظهارکرد: این اقامتگاه‌ها شامل اقامتگاه‌های سنتی، مهمان‌پذیرها، هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری، هتل‌آپارتمان‌ها، بوم‌گردی‌ها، مسافرخانه‌ها، مدارس و اقامتگاه‌های موقت است.

وی با بیان اینکه بازدید از موزه‌های استان در نوروز چشمگیر بوده، گفت: از ۲۵ اسفند تا ۹ فروردین، بیش از ۸۱ هزار مسافر و گردشگر از آثار تاریخی و ۶۹ هزار و ۳۲۲ نفر از آثار طبیعی خراسان شمالی بازدید کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به بازدیدهای مشترک بر تأسیسات گردشگری افزود: در این بازه زمانی ۳۶۶ فقره بازدید و سرکشی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی استان صورت‌گرفته است که ۱۵ فقره مورد تشویق، ۸۵ مورد تذکر و ۸ مورد اخطار کتبی دریافت کردند.

مستوفیان با بیان این‌که در ایام نوروز ۶ موزه خراسان شمالی میزبان گردشگران و هم استانی‌ها است، خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به ۳ هزار بازدید از موزه‌های سطح استان به ثبت رسیده است.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول