اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بازدید وزیر کشور از شهرک رجایی مشهد

وزیر کشور در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی، عصر امروز از برخی مناطق شهرک شهید رجایی واقع در حاشیه شهر مشهد دیدن کرد.

بازدید وزیر کشور از شهرک رجایی مشهد

احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی، عصر امروز از برخی مناطق شهرک شهید رجایی واقع در حاشیه شهر مشهد دیدن کرد.

وی با حضور در قرارگاه عملیاتی امنیتی سردار شهید سلیمانی واقع در شهرک شهید رجایی مشهد در جریان امور این مرکز و فعالیت آن در زمینه رسیدگی به مفاسد اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

مجتبی فرزانه فرمانده قرارگاه عملیاتی امنیتی شهید سلیمانی شهرک شهید رجایی در حاشیه این بازدید گفت: وجود اتباع بیگانه فاقد هویت، بزرگترین مشکل این منطقه است که خود عامل بروز بسیاری از آسیبهای اجتماعی و مفاسد اخلاقی است.

وی افزود: در چهار سال اخیر با همکاری بسیج و نیروی انتظامی ۴۰۰ باب منزل مسکونی به جرم فروش مواد مخدر در این منطقه پلمب و بیش از ۴۰۰ خودرو و موتور سرقتی توسط بسیج پیدا شده است.

فرزانه مبارزه با فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی را از دیگر اقدامات نیروهای بسیج این قرارگاه در شهرک شهید رجایی برشمرد و گفت: جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرک از جمله مهمترین اقداماتی بوده که طی چند سال اخیر انجام شده است و این آسیب دیدگان اجتماعی روانه کمپ های ترک اعتیاد شده‌اند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول