اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کرایه تاکسی و اتوبوس گران می‌شود

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان درباره نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس نیز گفت: نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس به شورا ارائه و مصوب شده و برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شده است.

کرایه تاکسی و اتوبوس گران می‌شود

داود نوری، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تسریع حمل و نقل شهروندان زنجانی، اتوبوس ویژه از سه راه امجدیه به آرامستان راه‌اندازی شده است.

 سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری با اشاره به اینکه فعلا اتوبوس ویژه آرامستان روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعال است، اضافه کرد: در صورت استقبال فعالیت این اتوبوس‌ها دائمی خواهد شد.

وی درباره نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس نیز گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس به شورا ارائه و مصوب شده و برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شده است.

نوری با بیان اینکه در افزایش نرخ کرایه به سمت و سوی استفاده شهروندان از کارت شهروندی رفته‌ایم، اضافه کرد: نرخ کرایه‌ها در حدود 30 درصد افزایش خواهد یافت.

 سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و 27 دستگاه ملکی شهرداری فعال است، افزود: اخیرا 18 دستگاه اتوبوس از وزارت کشور خریداری شده و برنامه برای خرید 36 دستگاه مینی بوس را هم داریم.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان با اشاره به اینکه با افزایش این اتوبوس‌ها مشکلی در حمل و نقل نخواهیم داشت، گفت: تلاش شده اتوبوس‌ها بر اساس استقبال و استفاده مردم در نقاط مختلف راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول