اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی کامل برای تحصیل حضوری دانش‌آموزان بهمئی/تلاش جهت جبران عقب ماندگی‌های درسی

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از بازگشایی مدارس شهرستان از ۱۴ فروردین ماه در این شهرستان خبر داد.

آمادگی کامل برای تحصیل حضوری دانش‌آموزان بهمئی/تلاش جهت جبران عقب ماندگی‌های درسی

غلامعلی مویدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی با اشاره به جلسه روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که با وزیر و معاونین وزارتخانه به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل شد اظهار کرد: مصوب گردیده که از روز یکشنبه چهاردهم فروردین ماه کلیه مدارس و تمامی مقاطع تحصیلی شهری وروستایی شهرستان بهمئی به صورت حضوری صد درصدی تشکیل شوند.

مویدی با بیان اینکه حضوری  شدن مدارس مورد تاکید رئیس جمهور و وزارت آموزش و پرورش  و مطالبه  عمومی است گفت: با برنامه ریزی منسجم و اصولی مدیران مدارس در سطح شهرستان کلاس‌های حضوری از ۱۴ فروردین آغاز خواهد شد.

وی همکاری همه دستگاه‌ها و اولیاء دانش‌آموزان  را ضروری دانست و افزود:  از همه ظرفیت‌ها برای حضور ایمن دانش آموزان در مدارس استفاده خواهد شد.

مدیر آموزش پرورش شهرستان بهمئی افزود: همکاران باید اطلاع رسانی کامل را در همه زمینه‌ها انجام داده و آمادگی لازم را جهت اجرای بازگشایی حضوری داشته باشند.

مویدی خاطرنشان کرد: جهت حضوری شدن مدارس هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست و مدیران مدارس آماده  استقبال از حضور دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی از ۱۴ فروردین باشند.

وی گفت: با هماهنگی مدیران مدارس برنامه‌ای برای جبران عقب ماندگی دانش آموزان در ماه‌های پایانی سال تحصیلی پیش بینی شده که اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول