اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

امدادرسانی به ۱۲۰ خودرو در راه مانده در خراسان‌جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از امدادسانی به ۱۲۰ خودرو در راه مانده توسط گشت‌های راهداری و ترابری استان خبرداد.

امدادرسانی به ۱۲۰ خودرو در راه مانده در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «اسداله جلال‌زاده» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان امدادرسانی فنی به خودرو‌های مسافران نوروزی در جاده‌های استان انجام شده که در این خصوص تاکنون ۱۲۰ خودرو در راه مانده امدادرسانی شده‌اند.

وی افزود: گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان اقدام به نظارت و کنترل جاده‌ها کرده و در صورت مشاهده هرگونه نیاز مسافرین و خودرو‌های متردد نسبت به امدادرسانی اقدام می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: طرح راهداری نوروزی با حضور ۲۵۳ نیروی راهدار در این استان از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

جلال‌زاده یادآور شد: در طرح نوروزی راهداری خراسان‌جنوبی نیروی راهداری در قالب ۳۵ اکیپ راهداری و ۳۳ باب راهدارخانه ساماندهی شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آمادگی کامل برای سرویس‌دهی جاده‌ای به مسافرانی که از محورهای حوزه استحفاظی استان تردد می‌کنند را دارند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول