اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

میقاتی: استعفا نمی‌دهم

نخست وزیر دولت لبنان ضمن رد احتمال استعفای خود تاکید کرد که با چنین تصمیمی، سبب به تاخیر افتادن انتخابات پارلمانی این کشور نخواهد شد.

میقاتی: استعفا نمی‌دهم

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر لبنان امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که وی از منصب خود استعفا نخواهد داد و باعث به تاخیر افتادن انتخابات پارلمانی پیشِ‌روی کشورش نخواهد شد.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» میقاتی گفته است: امروز یکی از مهم‌ترین وظایف دولت، اجرای انتخابات پارلمانی است و ممکن نیست که من به سمت استعفا بروم تا این مسئله توجیهی برای تعطیلی انتخابات شود.

وی در حاشیه نشست هیات وزرا اشاره کرد: در سایه وجود نشانه‌های خارجی و با سفرهایی که من داشته‌ام، حمایتی بزرگ از لبنان و تلاشی وسیع برای کمک به آن دیده می شود؛ در حالی که در داخل شاهدیم برخی‌ها در مبارزات انتخاباتی خود به هر راهی متوسل می‌شوند و اشتباهاتی بزرگ دارند.

میقاتی در ادامه با انتقاد از تعارضات داخلی جریان‌های سیاسی لبنان گفت: بزرگ‌ترین بازنده این درگیری‌ها کشور ماست و به جای آن که دولت و مجلس باهم همکاری کنند، شاهد نزاع‌های بی‌فایده در کشوریم.

نخست‌وزیر لبنان در پایان اذعان کرد: حل مشکلات دردآور کشور ما با این روش عوام‌فریبانه که شاهدش هستیم، ممکن نیست و سرزمین‌مان هزینه خواهد داد. همانطور که پیش از این نیز گفته‌ام، تنها راه خروج از بحران اتحاد همه ماست.

انتخابات پارلمانی لبنان قرار است در بیست و پنجم اردیبهشت ماه برگزار شود و برخی جناح‌های سیاسی مخالف در صددند تا آن را به تاخیر بیندازند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول