اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اگر عزت ایران وابسته به غرب و شرق بود سرنوشت ما کمتر از اوکراین نبود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر ایران اسلامی با حرف برخی از غربگران داخلی عزت خود را وابسته به غرب و شرق می‌کرد امروز سرنوشت ما نیز کمتر از کشورهایی چون اوکراین نبود.

اگر عزت ایران وابسته به غرب و شرق بود سرنوشت ما کمتر از اوکراین نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر اظهار کرد: بعد از ۱۴ قرن صبر، مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان ایران امید داریم قرن ۱۵ شمسی قرن ظفر، رشد و کمال و تحقق دولت و جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی بعد از ۴۲ سال ایستادگی، خون دادن و بصیرت مثال‌زدنی و کم‌نظیر تاریخی با تمام وجود و اراده عمومی بر دفاع از جبهه حق تلاش کردند و این فرصت استثنایی و تاریخی بوده که در طول تاریخ محقق شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: نظام و ساختار جمهوری اسلامی با همراهی جمع کثیری از انقلابیون، دلاوران از آرمان‌های توحیدی دفاع کرده و از تهدیدات، توطئه‌ها و بسیاری از حوادث عجیب و غریب عبور کردند که این امر سبب  افزایش اقتدار، عزت و امنیت کشور شده است.

وی ادامه داد: اگر ایران اسلامی به گفته برخی از غربگرایان داخلی عزت خود را وابسته به غرب و شرق می‌کرد امروز سرنوشت کشور ما کمتر از کشورهایی مانند عراق، افغانستان و اوکراین نبود.

گرزین گفت: امروز همه ما متوجه شدیم که اجتناب از طاغوت، مبارزه با طاغوت و میدان ندادن به آن حرف و شعار سیاسی رهبر معظم انقلاب نبوده بلکه وظیفه شرعی، قرانی، عقلی انبیا و اهل بیت (ع) در طول تاریخ بوده و پافشاری مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های قران است که عقلانی، به‌جا، منطقی و درست بوده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان تبلیغات در طول پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: با گذشت زمان ضرورت وجود سازمان تبلیغات اسلامی در کشور بیشتر احساس می‌شود.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام ایوب ممشلی  رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر تقدیر و حجت‌الاسلام حجت طالبی به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر معارفه شد.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول