اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آغاز جشنواره فیلم و عکس جهادی، بهار خدمت

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس از آغاز بکار جشنواره فیلم و عکس بهار خدمت ویژه اردوهای جهادی همزمان با ایام نوروز خبر داد.

آغاز جشنواره فیلم و عکس جهادی، بهار خدمت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس بیان داشت: جشنواره فرهنگی رسانه ای فیلم و عکس جهادی با عنوان بهار خدمت ویژه اردوهای جهادی نوروز 1401 برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 20 فروردین ماه می باشد و علاقمندان و هنرمندان جهادگر می توانند در قالب عکس، کلیپ (فیلم کوتاه، کلیپ طنز و...) طراحی و پوستر گفتمان سازی جهادی در موضوعات خدمات رسانی عمومی، سلامت و بهداشت، اقتصاد و اشتغال ، فرهنگی و تربیتی و همچنین عمرانی و محرومیت زایی ارسال نمایند.

اسماعیل قزل سفلی گفت: این جشنواره با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد و دبیر اجرایی جشنواره نیز صابر درخشان کارشناس فرهنگی و رسانه بسیج سازندگی استان فارس می باشد.

 

وی هدف از برگزاری این جشنواره را کمک به گفتمان سازی کار جهادی خواند و گفت: ترویج فرهنگ کار جهادی و مسئولیت پذیری اجتماعی در بین آحاد جامعه و بویژه جوانان از اهداف ما جهت برگزاری این جشنواره می باشد و همچنین امیدواریم استقبال جهادگران از این طرح فرهنگی و رسانه ای باعث تقویت مهارت رسانه ای آنها شود و یک رقابت زیبا برای ثبت لحظه های ناب خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار استان فارس در طول تعطیلات نوروز باشد.

صابر درخشان دبیر اجرایی جشنواره فیلم و عکس جهادی، بهار خدمت نیز در خصوص نحوه چگونگی ارسال آثار هنرمندان گفت: کلیپ های ارسالی باید حداقل 1 دقیقه و حداکثر 4 دقیقه باشد و عکس های ارسالی نیز دارای کیفیت مطلوب چاپ باشد و در ابعاد A3 و dpi300  باشد، جهادگران از شماره 09164159368 از طریق شبکه های اجتماعی سروش و واتساپ می توانند آثار خود را ارسال فرمایند.

درخشان گفت: جوایزی نیز در هر بخش برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است و به نفر اول تا سوم به ترتیب جوایز 500 تا 300 هزار تومانی اهداء خواهد شد و از همه عزیزان و جهادگران فعال در حوزه خدمات رسانی دعوت به عمل می آید تا در این جشنواره فرهنگی و هنری مشارکت داشته باشند.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول