اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جزئیات حضور رئیسی در پردیس؛ از افتتاح شرکت دانش بنیان هزار شغلی تا دستور 6 ماهه

رئیس جمهور در بازدید سرزده به شهرستان پردیس استان تهران از پروژه مسکن مهر، بیمارستان بومهن و پارک علم و فناوری پردیس بازدید کرد.

جزئیات حضور رئیسی در پردیس؛ از افتتاح شرکت دانش بنیان هزار شغلی تا دستور 6 ماهه

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور در ادامه سفرهای خود امروز صبح به شهرستان پردیس استان تهران سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر یک روزه که به هدف بررسی مشکلات شهرستان پردیس بود از پارک علم و فناوری پردیس که تقریبا قطب فعالیت دانش بنیان کشور محسوب میشود بازدید کرد.

در ادامه این سفر از بیمارستان نیمه کاره انصار الغدیر که یک بیمارستان خیّرساز است که توسط مرحوم حاج عباس جابر انصاری بنا شده و پروژه مسکن مهر پردیس بازدید به عمل آمد.

حشمت الله عسگری معاون اقتصادی استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس از تهران اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که در استان تهران باتوجه به مسائل زیست محیطی دنبال می‌شود موضوع توسعه شرکتهای دانش بنیان است که علاوه بر اینکه تولید و اشتغال خوبی داشته، مسائل زیست محیطی کم مخاطره‌ای داشته باشند.

وی گفت: نزدیک ۶۰ درصد شرکتهای دانش بنیان کشور در استان تهران هستند طرح توسعه پارک علم و فناوری پردیس که تقریبا قطب دانش بنیان در کشور است و حدود ۱۰۰۰ هکتار می‌باشد امروز توسط رئیس جمهور مورد بازدید قرار گرفت.

معاون اقتصادی استانداری تهران افزود: تقریبا کار  آماده سازی آن انجام شده و در سال جدید پارک علم و فناوری پردیس در یک مقیاس چند برابری آماده واگذاری به شرکت های دانش بنیان است.

عسگری گفت: شرکت زیست تخمیر با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۱۰۵۰ نفری و ظرفیت ۴۴۶۰۰۰۰ هزار عددی محصول در سال، امروز توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: این مجموعه صرفه جویی ارزی خوبی برای کشور دارد و انواع ویتامین‌ها، املاح و مکمل‌ها و... تولید می کند.

عسگری در ادامه اظهار داشت: این بازدید یک بازدید چند وجهی بود، بخش قابل توجهی از مسکن مهر شهرستان پردیس انجام نشده و دربخشی هم که انجام شده، زیر ساخت‌ها به شدت ناقص است که رئیس جمهور تاکید کردند زیر ساختهای مسکن مهر در اسرع وقت تکمیل شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از دماوند تا تهران هیچ بیمارستانی وجود ندارد و اگر اتفاقی رخ دهد بیمار را باید به تهران منتقل کنند، در آنجا یک بیمارستان نیمه کاره خیرسازی وجود دارد که رئیسی دستور داد حداکثر ظرف ۶ ماه تکمیل و تجهیز شود.

در ادامه رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان حضور پیدا کرد که این جلسه با حضور استاندار تهران، معاون اقتصادی استانداری، فرماندار پردیس و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول