اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آماده‌باش جنگل‌بانان در طبیعت مازندران/ مسافران مراقب روشن کردن آتش در جنگل باشند

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری گفت: طی ایام نوروزی جنگل‌بانان در کنار مجموعه نیروی اداره کل و فرماندهی یگان حفاظت تا ۱۵ فروردین ماه در حالت آماده‌باش هستند.

آماده‌باش جنگل‌بانان در طبیعت مازندران/ مسافران مراقب روشن کردن آتش در جنگل باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، فتح‌الله غفاری معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری، اظهار کرد: طی ایام نوروزی یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از قرق‌بانان، جنگل‌بانان و همچنین مجموعه نیروی اداره کل و فرماندهی یگان حفاظت تا ۱۵ فروردین ماه در حالت آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه ممنوعیتی برای حضور مسافران در طبیعت مازندران وجود ندارد، افزود: زیبایی جنگل‌های هیرکانی بی‌نظیر است ولی لازم است مسافران هم مراقب جنگل‌ها باشند.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری بیان کرد: لازم است اگر این ایام مسافران آتشی در طبیعت روشن کردند قبل از  ترک محل حتما از خاموش شدن کامل آن اطمینان حاصل کنند.

غفاری ادامه داد: موضوع مهم دیگر اینکه مسافرانی که وارد جنگل می‌شوند لازم است تا جایی که جاده است ورود پیدا و از تردد خودرو به داخل عرصه جنگلی پرهیز کنند تا منجر به تخریب عرصه جنگلی نشود.

وی گفت: گاها مشاهده شده برخی از خودروهای سواری اقدام به حمل چوب قاچاق می‌کنند که باتوجه با هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس ترتیبی اتخاذ شد تا جلوی این افراد هم گرفته شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول