اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم خدمت در روستاهای محروم جنوبی‌ترین بخش ساری/زدودن محرومیت از چهره پشت‌کوه

مسوولان قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در ادامه اقدامات جهادی بازدید از روستاهای دهستان پشت‌کوه را در دستور کار قرار دادند.

تداوم خدمت در روستاهای محروم جنوبی‌ترین بخش ساری/زدودن محرومیت از چهره پشت‌کوه

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مسوولان قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در ادامه اقدامات جهادی بازدید از روستاهای دهستان پشت‌کوه را در دستور کار قرار دادند.

این بازدیدها درزمینه بررسی وضعیت موجود روستاها و چالش‌های پیش‌روی آن در زمینه مشکلات، ظرفیت‌ها و ظرفیت‌های موجود آنها در دستور کار قرار گرفت.

بازدید از خانه‌های بهداشت و مدارس روستاها و سایر نقاط تاثیرگذار روستا در اولویت بوده است.

عادل الندانی مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشت‌کوه، اظهار کرد: ارکان‌های اصلی روستاهای کردمیر، کوات، قلعه سر و مالخواست جهت پیشبرد هر چه بیشتر در راستای ایجاد وحدت و اتحاد بین مسوولان روستاها و برنامه‌ریزی برای همگامی با فعالیت‌های قرارگاه در زمینه پیگیری رفع معضلات روستاها حضور فعال دارند.

 

وی افزود: مجموعه قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی با بررسی میدانی وضعیت موجود روستاهای سطح یک خود در دهستان‌های هدف در سطح استان مازندران تلاش می‌کند، تا پایان سال جاری با همت و تلاش مسوولان و مردم این روستاها در کنار مجموعه قرارگاه و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود داخل و خارج از این روستاها به نقاط مطلوب هدف‌گذاری کند.

 

مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشت‌کوه اضافه کرد: این مهم در کارگروه‌های محله محور هر روستا که اعضای آن را امام روستا، فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهر و برادر روستا، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا، بهورز روستا، معلم ساکن روستا و معتمدان روستا تشکیل می‌دهند، دست خواهد یافت.

الندانی با اشاره به بازدید سلیمان‌نژاد جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و هیات همراهشان از روستاهای کردمیر، پشرت، کوات، قلعه سر و مالخواست خبر داد و یادآور شد: بازدید از روند عملیات اجرایی ساخت مدرسه پشرت از دیگر برنامه‌های سلیمان‌نژاد و هیات همراه‌شان بود.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و نیز همکاری خوب اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه و قرارگاه جهادی شهید بلباسی بسیج دانشجویی استان نیز رنگ‌آمیزی دو مدرسه قلعه سر و مالخواست در حال انجام است که این عملیات اجرایی نیز توسط سلیمان‌نژاد و هیات همراه‌شان مورد بازدید قرار گرفت.

مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشت‌کوه در پایان گفت: با توجه به برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال خواهران از تیم‌های برتر روستای کردمیر در این دوره از مسابقات با حضور مسوولان قرارگاه استان، روستای کردمیر و فرمانده حوزه بسیج دهستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول