اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خسارات سیل ٩٨ در شهر پل‌دختر هنوز پابرجاست/ به کمک دولت نیاز داریم

رییس شورای شهر پل‌دختر گفت: شهرداری برای جبران خسارت‌های سنگین بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری نیازمند کمک دولت است.

خسارات سیل ٩٨ در شهر پل‌دختر هنوز پابرجاست/ به کمک دولت نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، مجتبی حسینی در دیدار شهردار و شورای شهر پل‌دختر با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه اظهار کرد: بضاعت ضعیف مالی شهرداری با بدهی‌های سنگین گذشته برای رفع خرابی‌ها و آسیب‌های به‌جا مانده ازسیل، کافی نیست و رفع این کم و کاستی‌ها بدون کمک دولت و استاندار مقدور نیست و ضرورت دارد دولت نگاه ویژه‌ای به پلدختر داشته باشد.

وی به مشکلات باقی‌مانده از سیل مثل ورودی شمالی شهر و عدم آزادسازی حریم رودخانه و مشکلات خیابان ساحلی شرقی و غربی اشاره کرد و افزود: نباید گذشت زمان باعث شود کم وکاستی‌ها و خرابی‌های سیل عادی و به فراموشی سپرده شود.

رییس شورای شهر پل‌دختر بابیان این‌که اعضای شورای شهر به دنبال دوری از بحث‌های حاشیه‌ای هستند، گفت: شهرداری یک نهاد خدمات‌رسان است که باید تمام توان و تمرکز خود را روی ارائه خدمات مطلوب به همشهریان به کار گیرد.

وی افزود: وظایف شهرداری و شورای شهر را قانون مشخص کرده و تلاش این است که خدمات این مجموعه در مسیر قانون، نسبت به انجام وظیفه خود اقدام کنند.

حسینی یادآورشد: اعضای شورای شهر، نماینده مردم پل‌دختر هستند و خود را متعهد به پی‌گیری مطالبات مردم می‌دانند و در طول هفت ماه گذشته از کوچک‌ترین فرصت.ها برای انعکاس مشکلات مردم پل‌دختر دریغ نکردند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر پل‌دختر وظایف خود را در چارچوب قانون براساس اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیگیری می‌کندو تمام تلاش خود را صرف خدمت صادقانه به همشهریان به کار می‌گیرد.

 رییس شورای شهر پل‌دختر گفت: شهرداری این شهر با بدهی سنگین مالی مواجه است که امید می رود با درایت شهردار و هم‌دلی اعضای شورای شهر و ایجاد نظم و انضباط مالی، در ارائه خدمات مطلوب به همشهریان خللی وارد نشود.

وی به ۲۰ میلیارد تومان اعتباری که وزیر ارشاد در سفر آذر ماه سال گذشته به پلدختر برای شهرداری تایید نمود اشاره کرد و افزود: این مبلغ هدیه دولت به مردم پل‌دختر برای رفع کم و کاستی‌های زیرساخت‌های شهری است که با گذشت سه ماه، هنوز نتیجه و مبلغ اعلام شده، به شهرداری اعلام نشده است.

حسینی یادآورشد: انتظار می‌رود اعتبار در نظر گرفته شده توسط وزیر هر چه سریع‌تر به شهرداری پل‌دختر ابلاغ شود تا گوشه کوچکی از خرابی‌ها و خسارات سیل برطرف گردد.

رییس شورای شهر پل‌دختر گفت:مردم این شهر خواهان توجه دولت و استانداری نسبت به رفع مشکلات به جا مانده از سیل هستند و این رقم می‌تواند بخش کوچکی از مشکلات را برطرف کند و رضایت‌مندی مضاعف مردم از دولت مردمی دکتر رئیسی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول