اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

انتخاب عجیب برترین ورزشکار در گناوه/ تقدیر از یک نفر به جای مدال آوران جهانی!

شهرداری گناوه در اقدامی عجیب در حاشیه یک مراسم جشن، بجای تقدیر از مدال آوران جهانی، از یک ورزشکار نه چندان مطرح تقدیر کرد.

انتخاب عجیب برترین ورزشکار در گناوه/  تقدیر از یک نفر به جای مدال آوران جهانی!

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، شهرداری گناوه در دو شب گذشته در اقدامی عجیب در حاشیه یک مراسم جشن، بجای تقدیر از مدال آوران جهانی، از یک ورزشکار نه چندان مطرح تقدیر کرد.

اقدامی که بدون بررسی و نظرخواهی از صاحب نظران ورزش صورت گرفت و مورد تعجب و انتقاد ورزشکاران گناوه‌ای قرار گرفت. 

بعد از این انتخاب، هیات فوتبال گناوه در کانال خود این انتخاب را درج و همچنین سایت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با «تیتر ساحلی باز گناوه‌ای بهترین ورزشکار سال شهرستان گناوه شد»  این خبر را در صدر اخبار خود قرار داد!

همچنین در متن این خبر که در سایت رسمی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر درج شده، این ورزشکار را بعنوان ورزشکار نمونه یک دهه اخیر معرفی و برای انتخاب خود به جشن و انتخاب شهرداری گناوه استناد کرد.

با نگاهی به رزومه ورزشی این ورزشکار، تنها می‌توان از افتخارات یکسال گذشته وی حضور در تیم لیگ برتر ساحلی پاس گناوه و تیم لیگ یک فوتبال ساحلی شهرداری دشتی پارسیان بندرعباس اشاره کرد.

در حالی که تیم پاس گناوه در آخر جدول قرار گرفت و به لیگ یک سقوط کرد و همچنین شهرداری دشتی بندرعباس از صعود به لیگ برتر باز ماند و در هر دو تیم وی هیچگاه در تیم منتخب هر هفته نیز جایگاهی نداشت اما پس از حضور امیرحسین محتشم رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر در مسؤولیت کمیته فوتبال ساحلی، به اردوی تیم ملی دعوت شد و تنها حضور در اردوی تیم ملی را تجربه کرد، که در این اردو مورد توجه عباس هاشم‌پور سرمربی با تجربه و با دانش قرار نگرفت که باعث شد در هیچکدام از بازی‌ها جز لیست تیم ملی نیز نباشد.

اما وقتی به ورزشکاران گناوه‌ای نگاهی بیندازیم میبینیم در شهرستان گناوه ورزشکارانی در سطح جهانی در یکسال گذشته و یک دهه اخیر وجود دارند که اگر قرار بود انتخابی صورت بگیرد صاحب نظران و عوامل شهرداری فارغ از رابطه و دوستی می‌توانستند از ورزشکاران بزرگ گناوه‌ای تجلیل و بعنوان الگو به مردم و مسافران معرفی کنند تا الگویی برای دیگر ورزشکاران شوند.

مدال طلای دومیدانی پارالمپیک

سال گذشته بود که امیر خسروانی از ورزشکاران دو ومیدانی و پارالمپیکی گناوه‌ای که با امکانات کم و بدون رابطه توانست به تیم ملی راه پیدا کند، در مسابقات پارالمپیک و جهانی به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد.

 

نائب قهرمانی پرتاب نیزه پارالمپیک لندن
سجاد نیک پرست ورزشکار گناوه‌ای بود که توانست در یک دهه اخیر در مسابقات جهانی مدال طلا و نائب قهرمانی پرتاب نیزه پارالمپیک لندن را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان بیاورد.

مدال طلای پرتاب نیزه آسیا

همچنین سید عرفان حسینی دارنده مدال طلای پرتاب نیزه نابینایان بازیهای پاراآسیایی اینچئون هم از این دسته ورزشکاران نام آور بوده است.

 

علی خرم آبادی نیز یکی از فوتبالیست‌های گناوه‌ای بود که به تیم لیگ برتر بزرگسالان صنعت نفت آبادان راه یافت و توانست در بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور برای این تیم به میدان رود.

فاطمه اسدی قهرمان مسابقات بین المللی پنچاک سیلات و زینب اسلامی نیا بعنوان مربی تیم بانوان کشور انتخاب شد که تاکنون شهرداری گناوه و اداره کل ورزش و جوانان بوشهر تقدیری از آن‌ها نکردند و دیگر ورزشکاران شهر پراستعداد گناوه که در مسابقات کشوری و جهانی در یکسال و یک دهه اخیر توانستند به مقام دست پیدا کنند و برای این شهر افتخار آفرینی کنند که متاسفانه از آن‌ها تقدیری انجام نشد و حتی در این جشن اسمی از آن‌ها آورده نشد.

ورزش و جوانان گناوه: از ما نظرخواهی نکردند!
رحمان عمادی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این رابطه اظهار داشت: اداره کل استان بوشهر و شهرداری گناوه در این رابطه از بنده نظرخواهی نکردند و مستقیما خودشان  تقدیر و این خبر را درج کردند که بهتر بود از صاحب نظران ورزش در این رابطه نظرخواهی می‌شد.

ورزش و جوانان بوشهر: انتخاب ما نبوده است
طی تماس تلفنی خبرنگار فارس با حسینی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، وی در رابطه با انتشار خبر گفت: ما با توجه به انتخابی که شهرداری گناوه در این جشن انجام داده بود این خبر را درج کردیم و انتخابی از سوی اداره ورزش و جوانان صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر گناوه: اطلاع نداشتیم
محراب خادمی‌پور عضو شورای اسلامی شهر گناوه و مسؤول کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای گناوه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: متاسفانه این انتخاب توسط شهرداری بدون اطلاع و نظرخواهی از ما انجام که در حق ورزشکاران شهر گناوه جفایی توسط مسؤولین این جشن در شهرداری گناوه انجام شد که بهتر بود قبل از آن که تحت هر عنوانی از افراد تقدیر شود پیش از آن با شورا و دیگر صاحب نظران واقعی مشورت می‌شد تا حق ورزشکارانی که برای این شهر در مسابقات جهانی افتخار آفرینی کردند ضایع نشود و مسؤولین این جشن باید به مردم پاسخگو باشند.

به گزارش فارس، در حالیکه شهرداری گناوه پیش از آن که از ورزشکاری تقدیر کند و بعنوان نمونه آن را به کشور معرفی کند، باید از اداره ورزش شهرستان گناوه نظرخواهی کند و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر باید خود مرجعی برای اخبار و تعیین انتخاب باشد اما در شهرداری گناوه و اداره کل ورزش استان بوشهر این اتفاق انجام نشد که به نوعی بی احترامی به ورزشکاران گناوه‌ای است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول