اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات آبعلی پس از ۱۲ ساعت + فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: پس از ۱۲ ساعت، ۱۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات آبعلی پیدا و به وسیله بالگرد منتقل شدند.

نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات آبعلی پس از ۱۲ ساعت + فیلم

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: ساعت ۲۱:۰۰ شب گذشته گزارشی مبنی بر مفقود شدن ۱۲ کوهنورد در ارتفاعات آبعلی محدوده دشت لار، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: در کمترین زمان دو تیم امداد و نجات با همکاری تیم مدیریت بحران و دیگر نهاد های شهرستان دماوند به منطقه اعزام شدند.

فتحی بیان کرد: پس از ساعت ها تلاش حدود ساعت ۶ بامداد این ۱۲ نفر در دشت لار پیدا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: با توجه به سختی کار و صعب العبور بودن منطقه، از سازمان امداد و نجات درخواست بالگرد کردیم و با همکاری تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران به منطقه اعزام شد.

 

 

وی در انتها خاطر نشان کرد: پس از ساعت ها تلاش در ساعت ۱۰:۰۰ امروز این ۱۲ نفر که حال عمومی آن ها مساعد بود اما برخی از آنها دچار سرمازدگی خفیف شده بودند، از طریق بالگرد به منطقه امن در پایگاه امداد و نجات چناران دماوند منتقل شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول