اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۱۸ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از مراجعه بیش از ۱۸ هزار مسافر به پست.های نوروزی هلال احمر در سراسر استان خبر داد.

۱۸ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، ۱۰ پست ثابت و سیار نوروزی فعال بوده که از آغاز اجرای طرح، از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته الی ۷ فروردین ماه سال‌جاری، به بیش از ۱۸ هزار نفر مسافر خدمات بشردوستانه ارائه شد.

وی افزود: در طرح نوروزی خدمات بشردوستانه هلال احمر کردستان، اعضای جوانان به خدماتی همچون آموزش کمک های اولیه، آموزش پیشگیری از کرونا، راهنمایی مسافرین نوروزی، فضای دوستدار کودک، ایستگاه سلامت و.... پرداخته و مورد استقبال قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این طرح با  مشارکت بیش از ۵۰۰نفر روز از اعضای جوانان، بیش از ۱۸ هزار نفر با نقاط ایمن و اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی و غیره توسط اعضای جوانان مستقر در پست راهنمایی شده و ۶۰۴ نفر با آموزش کمک‌های اولیه آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود:  در پست‌های نوروزی، با اجرای پویش بهرفت بیش از ۳هزار و ۵۰۰ نفر با امضای میثاق نامه به پویش بهرفت( بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوستند و تاکنون تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۸ از اقلام فرهنگی شامل بروشور، نقشه و... در بین مسافرین توزیع شده است.

وی در پایان عنوان کرد: جمعا در طی ۱۰ روز اول  طرح نوروزی توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان به بیش از ۱۸ هزار  مسافر نوروزی در سطح استان ارائه خدمات شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول