اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

وزیر بهداشت:شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشود به شرایط بحرانی بر می گردیم

وزیر بهداشت افزود: در موج ششم کرونا شاهد فروکش کردن این بیماری هستیم، اما اگر شیوه نامه‌‌های بهداشتی رعایت نشود، به شرایط بحرانی باز می‌ گردیم.

وزیر بهداشت:شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشود به شرایط بحرانی بر می گردیم

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: بیمارستان فوق تخصصی ۲۴۰ تخت خوابی علوی آبادان، ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به لحاظ تجهیزات و امکانات درمانی نیز پیشرفت ۸۰ درصدی را شاهد هستیم، این بیمارستان حدود یک ماه آینده به بهره برداری می‌ رسد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بهبود شرایط کرونایی، مقرر شده است که حضور تماشاگران در ورزشگاه تسهیل شود، در دیدار تیم ملی فوتبال ایران و لبنان، اجازه حضور ۵۰ درصدی تماشاگران صادر شده و اگر شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود، این رویه ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر بهداشت افزود: در موج ششم کرونا شاهد فروکش کردن این بیماری هستیم، در یک هفته اخیر آمار جان باختگان به زیر صد نفر رسیده است، اما اگر شیوه نامه‌‌های بهداشتی رعایت نشود، به شرایط بحرانی باز می‌ گردیم.

وی گفت: در اوج همه گیری کرونا بسیاری از کشور‌های اروپایی دچار کمبود‌های فراوانی شدند، اما در کشور ما به واسطه مجاهدت و جانفشانی مجموعه بهداشت و درمان، وضعیت به صورت قابل قبول کنترل شد، همه ما مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول