اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

امسال سال شروع یا به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ و راهگشای وزارت ارتباطات است

وزیر ارتباطات گفت: سال ۱۴۰۱ سال تحول و تولید، اشتغالزایی و شکوفایی کسب و کارهای دانش بنیان و سال شروع یا به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ راهگشا در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

امسال سال شروع یا به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ و راهگشای وزارت ارتباطات است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پستی اینستاگرامی نوشت: در آیین دید و بازدید نوروزی میزبان همکاران گرانقدرم از بخش‌های مختلف وزارتخانه و فعالان بخش خصوصی بودم. یکی از ویژگی‌های بارز نوروز خانه‌تکانی دلها و تجدید مودت با یاران و دوستان است؛ یاران و دوستانی که قرار است یکسال دیگر شانه به شانه یکدیگر برای تحقق آمال هموطنان بکوشیم. این ویژگی نوروز را بسیار دوست دارم.

وی افزود: در جمع صمیمی کارکنان وزارت ارتباطات از صمیم قلب برای همکارانم در ستاد، سازمان‌های فناوری اطلاعات، فضایی، تنظیم مقررات، شرکت‌های زیرساخت، پست، پارک فناوری اطلاعات، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، پژوهشگاه فضایی، پژوهشگاه ارتباطات، پست‌بانک و همه آنان که در حوزه‌های ماموریتی این وزارتخانه و زیست‌بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور فعالیت می‌کنند، و برای خانواده‌هایشان آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت کردم.

زارع پور گفت: سال ۱۴۰۱ سال تحول و تولید است، سال اشتغالزایی و شکوفایی کسب و کارهای دانش‌بنیان، سال شروع یا به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ راهگشا در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.

وی افزود: با فراهم شدن زیرساخت‌های پیش‌بینی‌شده در قانون بودجه امسال و حمایت‌های دولت و رئیس‌جمهوری محترم و همراهی و تلاش همه متخصصان این صنعت و به فضل خداوند پروژه‌های بزرگ و راهبردی برنامه‌ریزی شده به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول