اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وزیر ارشاد بزودی به هرمزگان می‌آید/ تقدیر از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اقدام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان هرمزگان به خوزستان مطهر و مناطق ایثار و شهادت تقدیر و تشکر کرد.

وزیر ارشاد بزودی به هرمزگان می‌آید/ تقدیر از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز ضمن تقدیر و تشکر از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان هرمزگان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان، این حرکت ارزشی و انسان ساز گفت: اعزام هنرمندان به سرزمین ایثار و شهادت می تواند علاوه بر تقویت این نگرش باعث تحول روحی و فکری و در نتیجه به تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس و فر هنگ  ایثار و شهادت بیانجامد.

وی افزود: جای چنین حرکت‌ها و رزمایش‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر خالی بود و لازم است سایر استان ها هم برنامه ریزی های لازم را برای اعزام هنرمندان  به مناطق هشت سال دفاع مقدس  در دستور کار قرار دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: از آن جهت که رویکرد این رزمایش های فرهنگی تولید اثر توسط هنرمندان اعزامی است یک نقطه قوت می باشد و حرکت ها و برنامه هایی ارزشمند است که نتیجه آن تولید اثر در تراز انقلاب اسلامی،جهاد تبیین و در راستای سند گام دوم انقلاب باشد.

محمد مهدی اسماعیلی در ادامه بر اهمیت برنامه های روز ملی خلیج فار س و جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس تاکید کرد و از سفر قریب الوقوع  به استان هرمزگان خبر داد.

اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این گفتگوی تلفنی ضمن ارائه گزارش  از روند برگزاری اردوی راهیان نور هنرمندان هرمزگان تحت عنوان رهپویان آوینی در مکتب سلیمانی از  حمایت، توجه ویژه، پشتیبانی و همراهی ویژه که انگیزه ی وافر به هنرمندان بخشیده است تقدیر و تشکر کرد و گفت: سفر جنابعالی و هیات همراه به استان هرمزگان بدون شک سر آغاز فصل نوینی از فعالیت‌های گسترده در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر خواهد بود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول