اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فضاسازی معاندان علیه فرامین رهبر انقلاب برای آن است که موفقیت نظام را نمی‌خواهند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: معاندان، اصلاح‌طلبان اپوزیسیون و خارج‌نشین هیچ‌گاه خیر و خوبی برای نظام نمی‌خواهند و اگر فضاسازی‌ای هم علیه نظام و فرامین رهبر انقلاب می‌کنند از سوی آنها امری غیرعادی نیست.

فضاسازی معاندان علیه فرامین رهبر انقلاب برای آن است که موفقیت نظام را نمی‌خواهند

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فضاسازی معاندان و اصلاح‌طلبان اپوزیسیون علیه فرامین رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال‌ها توسط ایشان گفت: اصلاح طلبان اپوزیسیون و خارج‌نشین هیچ‌گاه خیر و خوبی برای نظام جمهوری اسلامی نمی‌خواهند.

وی ادامه داد: ما هیچ گاه نباید از فضاسازی‌های اصلاح طلبان اپوزیسیون علیه نظام و فرامین رهبری تعجب کنیم؛ چراکه آنها همواره به دنبال فضاسازی علیه کشور، نظام و رهبری هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد اصلاح طلبان داخل کشور هم باید بگویم که آنها در دوره دولت اصلاحات و نیز 8 سال گذشته قدرت را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست داشتند و با اینکه مدعی بودند زبان دنیا را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌فهمند در حوزه سیاست خارجی هیچ موفقیتی در این 8 سال نداشتند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این دولت اعتدال که توسط اصلاح طلبان اداره می‌شد در عرصه اقتصادی نیز نتوانست توفیقاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشد و با حجم زیادی از مشکلات اقتصادی کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ به دولت سیزدهم تحویل داد.

وی افزود: اصلاح طبان همان طور که گفتم در 8 سال گذشته هیچ کارنامه موفقی نداشتند و حال نیز به سیاه‌نمایی علیه مسائل مختلف کشور می‌پردازند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول