اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

متولیان پاسخ سلام فرمانده را بدهند

فارغ از هراتفاقی باید درنظر داشت حمایت هدفمند از هنرمندان به‌خصوص قشر نوجوان، تأثیر بسزایی در مسیردهی امور فرهنگی و ترویج کار تمیز فرهنگی با دربرگیری حداکثری دارد و انتظار می‌رود متولیان امر با درنظر گرفتن ابعاد تأثیرگذاری یک اثر هنری اقدامی درخور برای مانایی آثاری همچون سلام فرمانده انجام دهند.

متولیان پاسخ

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، در نیمه شعبان که مصادف با ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ بود نماهنگی درباره امام زمان (عج) به نام سلام فرمانده توسط بچه‌های لنگرودی به تهیه‌کنندگی حجت الاسلام والمسلمین سعید نعیمی مسوول گروه فرهنگی ماح (ملت امام حسین(ع) ) و خوانندگی ابوذر روحی به همراه بیش از ۳۰۰ نفر از نونهالان این شهرستان تهیه و در شبکه‌های مختلف صدا و سیما نیز در طول ۶ روز گذشته مکرر پخش شد که با استقبال خوب مردم کشور نیز همراه شده است.

مهرانه به نهاد از بازیگران سینما و تلویزیون نیز همراه همیشگی گروه فرهنگی ماح بود و کلیه عوامل ساخت این نماهنگ نیز از این شهرستان هستند که توانستند با حداقل امکانات این نماهنگ زیبا راتولید کنند که شبکه‌های مختلف صدا و سیما روزانه و در سه نوبت این نماهنگ را پخش کردند.

این پایان ماجرا نبود و نماهنگ "سلام فرمانده" به حدی بازتاب داشت که در کل کشور پویشی با نام "سلام فرمانده" ایجاد شده و نونهالان کشور روی به ساخت دابسمش با این نماهنگ و ضبط فیلم از دابسمش خودشان و پخش در فضای مجازی کردند، ساخت انواع دابسمش توسط نونهالان کشور با این نماهنگ به حدی در فضای مجازی گسترش داشت که هشتگ سلام فرمانده و فیلم‌های آپلود شده مربوط به این نماهنگ نیز توسط اینستا و برخی شبکه‌های اجتماعی مسدود شد!

گستردگی توزیع این نماهنگ به اندازه‌ای بود که شبکه‌های تلویزیونی بین المللی نیز درخواست زیرنویس نماهنگ سلام فرمانده جهت پخش در شبکه‌های تلویزیونی خود را کرده‌اند که اقدامات لازم برای این کار در حال انجام است.

 

در طول این چند روز هر چند که بسیاری از مسوولین کشوری از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تا رئیس سازمان صدا و سیما و برخی از شخصیت‌های معروف مانند حاج حسین یکتا و غیره در تماس با عوامل ساخت این نماهنگ ضمن اعلام حمایت، از آنان تقدیر و خسته نباشی کردند و نسبت به ادامه ساخت نماهنگ‌های مختلف و تولید محتوا تشویق کردند.

در طول این مدت نیز تعدادی از مسوولین شهرستان لنگرود در تماس با عوامل ساخت نماهنگ سلام فرمانده، با ابراز خوشحالی از کیفیت کار و تولید محتوای خوب که در سطح کشور مورد استقبال قرار گرفت ضمن حمایت به آنان خدا قوت گفتند.

روز گذشته نیز حسین قرائی مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما کشور به لنگرود سفر کرد و حامل ابلاغ سلام و خسته نباشید از سوی جبلی رئیس سازمان صدا و سیما به عوامل ساخت کلیپ سلام فرمانده بود که باقرزاده رئیس صدا و سیما گیلان نیز همراه وی بود.

معمولاً برای ساخت یک نماهنگ هزینه‌های گزافی با حمایت‌های مادی و معنوی دستگاه‌های متولی فرهنگ ساخته و حمایت می‌شوند ولی برای ساخت نماهنگ سلام فرمانده، اقدامات برای تهیه نماهنگ توسط عوامل این گروه انجام شده و برخی دستگاه‌ها که وعده حمایت داده بودند ظاهراً هنوز فرصت بررسی وعده‌های خود را نکردند!

فارغ از هراتفاقی باید درنظر داشت حمایت هدفمند از هنرمندان به‌خصوص قشر نوجوان، تأثیر بسزایی در مسیردهی امور فرهنگی و ترویج کار تمیز با دربرگیری حداکثری دارد.

 

 

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول