اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ورود ۹۰۶ هزار خودرو به گیلان / ترافیک در جاده‌های گیلان پرحجم است

به گفته رئیس پلیس راه گیلان از ابتدای تعطیلات نوروزی در استان بیش از ۹۰۶ هزار خودرو به گیلان ورود ۶۵۸ خودرو از استان گیلان خارج شده‌اند.

ورود ۹۰۶  هزار خودرو به گیلان / ترافیک در جاده‌های گیلان پرحجم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان موج خروج مسافر با سرعت بسیار زیاد در حال انجام است، اظهار کرد: بر اساس مشاهدات دوربین‌های پلیس راه ترافیک در محور خروجی رشت- رودبار نیمه سنگین اما روان است.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه ورود خودرو به گیلان افزود: به نسبت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۵ درصدی ورود خودرو به استان گیلان هستیم و به این دلیل و با توجه به خحم ورود خودرو به گیلان محورهای خروجی استان گیلان از ترافیک پرحجمی برخوردار است.

به گفته رئیس پلیس راه گیلان از ابتدای تعطیلات نوروزی در استان بیش از ۹۰۶ هزار خودرو به گیلان ورود  ۶۵۸ خودرو از استان گیلان خارج شده‌اند.

صفاری با درخواست از مسافران در خصوص عدم موکول کردن سفر به روزهای پایانی نوروز بیان کرد: از تمامی مسافران می‌خواهم زمان بازگشت خود را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند و در هنگام رانندگی از رفتارهای پر خطر پرهیز کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول