اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وضعیت ترافیک ورودی و خروجی‌های پایتخت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با تشریح وضعیت ترافیک ورودی و خروجی‌های پایتخت گفت: متناسب با حجم بار ترافیکی محدودیت‌هایی برای محورها اعمال می‌شود.

وضعیت ترافیک ورودی و خروجی‌های پایتخت

عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس از تهران اظهار کرد: محور هراز از منطقه مشا به گردنه امام زاده هاشم ترافیک پرحجم مشاهده می‌شود.

وی گفت: در محدوده شهرستانک آزاد راه تهران - شمال تردد به صورت دو طرفه وجود دارد و به سمت چالوس ترافیک سنگین را شاهد هستیم که رو به روان شدن است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران افزود: در محورهای تهران - کرج،  تهران - ساوه، محور امام رضا، تهران - قم مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود و تردد عادی و روان است.

مصدقی بیان کرد: محور شهریار به تهران ترافیک نیمه سنگین ولی روان را شاهد هستیم.

وی در ادامه گفت: متناسب با حجم بار ترافیکی محدودیت‌هایی برای محورها اعمال می‌شود مثلا دیشب با توجه به بار سنگین ترافیک در محور هراز به صورت مقطعی این محور یک طرفه شد ولی در حال حاضر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مصدقی در انتها خاطر نشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول