اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سر درگمی حوزه فرهنگ در بخش دیشموک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت نبود مکان و متولی فرهنگی بخش زیادی از مشکلات فرهنگی منطقه مغفول مانده است.

سر درگمی حوزه فرهنگ در بخش دیشموک

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر به منطقه دیشموک گفت: به علت نبود مکان و متولی فرهنگی بخش زیادی از مشکلات فرهنگی منطقه مغفول مانده است.

وی افزود: در این سفر بررسی های لازم را انجام و بحث پیوست‌های فرهنگی آسیب‌های اجتماعی را با اختصاص اعتبار پیش بینی خواهیم کرد.

درخشان ادامه داد: یکی از ظرفیت های بخش دیشموک کانون های فرهنگی و هنری مساجد بوده که برای اجرای برنامه های فرهنگی اعتبار اختصاص داده می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این منطقه به دلیل بعد مسافت و نبود دستگاه فرهنگی نیازمند توجه بوده که با همکاری ادارات اوقاف و کتابخانه‌های عمومی در حوزه مساجد توجه ویژه می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت استقرار نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بخش افزود: در صورت تبدیل و ارتقای بخش دیشموک به شهرستان این نمایندگی مستقر می‌شود.

انتهای پیام/82027

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول