اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ثبت 2 میلیون 600 هزار تردد در محورهای اصلی و شریانی خراسان‌جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: در طرخ نوروزی 1401 تاکنون 2 میلیون 600 هزار تردد در محورهای اصلی و شریانی استان به ثبت رسیده که 11 درصد از این مقدار را تردد ناوگان سنگین به خود اختصاص داده است.

ثبت 2 میلیون 600 هزار تردد در محورهای اصلی و شریانی خراسان‌جنوبی

 اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: از شروع طرح نوروزی ۱۴۰۱ تاکنون رشد ۶۱ درصدی ترافیک در ۸۰ دستگاه ترددشمار جاده‌های استان ثبت شده است.

وی از جابجایی ۶۳هزار ۲۱۸ مسافر در قالب ۵ هزار ۲۶۹ سفر توسط ۶۳۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی طی پنج روز  اول طرح نوروزی در خراسان‌جنوبی خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: طی این مدت جمعاً ۲ میلیون ۶۰۰ هزار تردد در محورهای اصلی و شریانی استان به ثبت رسیده است.

جلال‌زاده یادآور شد: ۱۱ درصد از این ترددها مربوط به ناوگان سنگین بوده که مجموع تردد ورودی وخروجی خراسان‌جنوبی در این بازه زمانی بیش‌از ۵۹۰ هزار مورد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح سفرهای نوروزی ناوگان حمل و نقل مسافری خراسان‌جنوبی برای خدمت‌رسانی به مسافران  یک‌هزار ۴۰۳ راننده فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند.

جلال‌زاده ادامه داد: با توجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، گشت‌های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این برهه در کنار ستاد پیشگیری از کرونا برای حفظ سلامت هموطنان به فعالیت مشغول هستند.

وی یادآور شد: از هموطنان عزیز درخواست داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱  مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند.

انتهای‌پبام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول