اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امروز بالاترین تهدید، تهدید فرهنگی و اخلاقی است/ اعتماد مردم، اصلی‌ترین سرمایه پلیس

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه امروز بالاترین تهدید، تهدید فرهنگی و اخلاقی است، گفت: اصلی‌ترین سرمایه پلیس جامعه محور، اعتماد مردم است و امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه حاصل می‌شود.

امروز بالاترین تهدید، تهدید فرهنگی و اخلاقی است/ اعتماد مردم، اصلی‌ترین سرمایه پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار قاسم رضایی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان زنجان، در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های پلیس و تبریک سال نو بیان داشت: سخنان مقام معظم رهبری برای ما حکم تکلیفی دارد، پلیس خود را خادم مردم می‌داند و در این راه شبانه‌روز نمی‌شناسد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: پلیس مانع هنجار شکنی در جامعه است و هر هنجار شکنی که بخواهد هنجار شکنی کند ما حریف او هستیم.

وی ادامه داد: امروز بالاترین تهدید، تهدید فرهنگی و اخلاقی است، لذا باید با راه‌اندازی و فعال کردن قرارگاه فرهنگی و اجتماعی در کشور و بهره گرفتن از نظرات و حمایت‌های علما و تقویت باورهای مذهبی و دینی با هنجارشکنان اخلاقی و فرهنگی مقابله کنیم.

سردار رضایی ادامه داد: اصلی‌ترین سرمایه پلیس جامعه محور، اعتماد مردم است و امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه حاصل می‌شود.

در این دیدار آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: کارکنان پلیس ولایی هستند و با معنویت به مردم خدمت می‌کنند.

امام جمعه زنجان گفت: پلیس با برخورداری از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار، مردمی و با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه به خوبی ایفای نقش می‌کند و کارکنان انتظامی در همه مواقع و در هر زمانی که لازم بوده است با نهایت سعی و تلاش، ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام داده‌اند و در راه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ گونه کوشش و تلاشی دریغ نکرده اند.

وی افزود: در بحث ایجاد امنیت، پلیس این استان به عنوان یک مجموعه با ایمان، متدین و دلسوز، وظیفه اصلی خود، که همان ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است را به خوبی ایفا کرده است و می‌توان در جامعه کنونی برابر فرمایش مقام معظم رهبری پلیس را به مثابه مجاهد واقعی فی سبیل الله معرفی کرد.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: امنیت مطلوب امروز از یک سو ناشی از تلاش مضاعف کارکنان انتظامی و از سوی دیگر نشان تعامل، همکاری و مشارکت بالای مردم در برقراری نظم و امنیت است و ما از نزدیک شاهد رشادت‌ها، مجاهدت و ایثار کارکنان انتظامی استان هستیم که خوشبختانه با معنویت و رفتار هوشمندانه به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تقدیر از زحمات و اقدامات پلیس که شبانه‌روز و مخلصانه، در مناسبت‌های مختلف از جمله در ماموریت‌های ماه محرم، انتخابات، چهارشنبه آخر سال و نوروز و... خوب درخشیده تشکر می‌کنیم، این مجموعه خدوم توانسته است با زحمات و تلاش های شبانه روزی خود رضایت مندی و اعتماد مردمی را جلب کند.

در پایان سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان از حضور سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و هیئت همراه از حمایت‌های آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول