اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مسؤولان با عملکرد خود قدردان خون پاک شهدا باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان شهدا را ناظر بر عملکرد مردم و مسؤولان دانست و گفت: شهدا به ویژه جوانان رشید شهدای مدافع حرم عزیز دل ملت و اسلام بوده و باید همواره قدر آنان را دانست به این منظور باید مسؤولان با عملکرد خود قدردان خون پاک شهیدان باشند.

مسؤولان با عملکرد خود قدردان خون پاک شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه به اعمال خوب و صالح منجر به رشد انسان در حوزه‌های مختلف می‌شود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) می‌فرماید هر کار خوبی که می‌دانید به آن  عمل کنید چه بسا همان عمل خوب منجر به رشد انسان شود.

وی با تأکید برثمرات انجام عمل صالح در زندگی مادی و معنوی انسان افزود: انسان باید همواره از پروردگار درخواست عمل صالح داشته باشد زیرا هر مقدار عمل صالح به حساب انسان نوشته شده و اجر آن در دنیا و آخرت داده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان نماز را دریچه‌ای برای اعلام نیاز انسان دانست و بیان کرد: انسان بعد از خواندن نماز باید از پروردگار درخواست اجابت دعا کند لذا شهدا بعد از اقامه نماز از پروردگار توفیق کسب شهادت را داشتند.

فلاحتی با تأکید بر نقش موثر جوانان گیلانی در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: استان گیلان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از حریم اهل بیت(ع) جهاد کرده و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام کردند.

وی با اشاره به ویژگی شهدای مدافع حرم در کشور به ویژه استان گیلان گفت: لیاقت ذاتی، اخلاص، مردم‌داری، عبد خالص خدا بودن، شجاع و عاشق شهادت بودن از جمله مهم‌ترین ویژگی شخصیتی شهدای مدافع حرم بوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان،‌ شهدا را ناظر بر عملکرد مردم و مسؤولان دانست و افزود: شهدا به ویژه جوانان رشید شهدای مدافع حرم عزیز دل ملت و اسلام بوده و باید همواره قدر آنان را دانست به این منظور باید مسؤولان با عملکرد خود قدردان خون پاک شهیدان باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه دیدار با شهدا و خانواده شهدا دارای ثمرات بسیار زیادی برای مردم و مسؤولان است، اظهار کرد: جهاد ابعاد گوناگونی دارد که یکی از ثمرات جهاد شهادت در راه خدا و اسلام است.

سردار محمد عبدالله پور با تأکید بر اهمیت نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد آرامش در جامعه گفت: شهدای مدافع حرم با انگیزه‌ بالا و ایمان باورنکردنی، از زندگی، خانواده و راحتی خود گذشته و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها با دشمن مبارزه کردند لذا باید قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را دانست.

وی نقش شهدا مدافع حرم در تربیت جوانان انقلابی و دینی را بسیار مؤثر و قابل تأمل دانست و تصریح کرد: نهادهای متولی و مسؤولان با تبعیت از شهدای مدافع حرم باید همه‌ تلاش خود را صرف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنند و باید بدانند اخلاق همراه با تقویت روحیه‌ انقلابی و دینی و حرکت جهادی و میل به جهاد در راه خدا، ماندگار می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان مسؤولان باید جریان عظیم نیروی انقلاب را که خوشبختانه در بین جوانان جریان دارد، تقویت کنند زیرا در این صورت هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش، فارس در پایان این دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در بین فرزندان شهدای مدافع حرم با آنان دیدار کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول