اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

‌انهدام باند زورگیران مسلح درسیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند زورگیران که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان در معابر شهرستان کنارک می‌کردند، خبر داد.

‌انهدام باند زورگیران مسلح درسیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری تلفن همراه از شهروندان در محلات حاشیه نشین وخلوت شهرستان کنارک واقع در جنوب سیستان وبلوچستان توسط افرادی ناشناس با خودرو وموتورسیکلت، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان کنارک قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی وهدایت مستقیم فرماندهی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، در نهایت، ۶ سارق حرفه‌ای که به صورت باندی و مسلح به سلاح سرد دست به فعالیت مجرمانه می زدند شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در شهرستان های "نیکشهر و زاهدان" دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله ومدارک چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۷ فقره سرقت به عنف و زورگیری تلفن همراه در سطح شهرستان" کنارک" اقرار کردند.

سردار طاهری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست، از تردد در مکان های تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/3139/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول