اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آنچه در نخستین هفته مجازی قرن جدید گذشت/ از حضور پدر معنوی استان در مناطق کم برخوردار تا آبیک جنگ زده!

در نخستین هفته مجازی قرن جدید علاوه بر تبریک سال نو مسائل مختلفی مطرح شد که برخی از آن ها واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

آنچه در نخستین هفته مجازی قرن  جدید گذشت/ از حضور پدر معنوی استان در مناطق کم برخوردار تا آبیک جنگ زده!

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در نخستین شنبه مجازی قرن جدید آنچه که در فضای مجازی کاربران گذشت بیشتر رنگ و بوی تبریک سال به خود گرفته بود.

در هفته ای که گذشت تصاویری از حضور  آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در بازدید از مناطق کم برخوردار اکبر آباد اقبالیه منتشر شد که با واکنش های متعدد کاربران مجازی همراه بود و البته پیش از این پدر معنوی استان چنین بازدیدهایی را داشتند. 

حسین آذربایجانی یکی از کاربران مجازی در واکنش به تصاویر منتشر شده نوشت امام جمعه باید اینطوری باشد و از قدرت و جایگاه خود برای دیدن و شنیدن صدای دهک های کم برخوردار و رساندن صدای آنان به مسئولان استفاده کند.

جابر خرم نیا مدیر روابط عمومی شهرداری قزوین نیز در صفحه خود نوشت اینجا کم برخوردار نیست؛ رسما محروم است؛ در نزدیکی قزوین و محروم از حداقل های لازم. 

خرم نیا نوشت:حضور آیت الله ان شاء الله آغاز دیده شدن رنج ها و حرکت به سمت رفع محرومیت هایشان باشد. 

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین نیز در صفحه خود نوشت استان قزوین در کنار مزیت های قابل توجهش در صنعت و گردشگری به دلیل برخورداری از آب و خاک ارزشمند دشت حاصل خیز قزوین مستعد حضور شرکت های دانش بنیان برای تحول آفرینی در کشاورزی، آب و محیط زیست است.

استاندار همچنین در متن خود آورده است که ضمن دعوت از نخبگان برای حضور در این عرصه شخصا اجرایی شدن طرح هایشان را پیگیری می کند.

پیمان محمدی مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در توئیتی نوشت نوشت : از 99 شرکت دانش بنیان استان قزوین، تنها 3 شرکت مربوط به بخش کشاورزی است. 

این مسئله را بگذارید کنار سهم ناچیز شرکت های دانش بنیان از نظام تسهیلات بهش کشاورزی (از تسهیلات تبصره 18 و اشتغال پایدار روستایی عشایری گرفته تا....) 

قدیر موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در صفحه خود نوشت : شعار روز جهانی آب "آب زیر زمینی مرئی شدن نامرئی است که این شعار بر روی این موضوع تمرکز دارد که مخازن ذخیره آب در جهان در حال از دست دادن ظرفیت خود و خشک شدن هستند و این می تواند عواقب جدی برای مردم ایجاد کند.

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در صفحه خود با انتشار تصویری از امام خمینی (ره) وی را تاثیرگذار ترین شخصیت قرن و ابر کرد سیاسی تاریخ و مقام معظم رهبری را مقتدر ترین شخصیت عنوان کرد. 

علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان با انتشار تصاویری از بازدید خود به همراه فرماندار از نحوه خدمات دهی به گردشگران و مسافران نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد.

محسن رحیمی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین به باز نشر تصاویر استاندار از دیدار با خانواده شهیدان کریمی پرداخت.

مهدی صباغ شهردار قزوین نیز با انتشار ویدئوی جهت تبریک سال نو آورده است سال 1401 سال ساختن شهری امید بخش و امید آفرین خواهد بود.

هم چنین صباغ در صفحه مجازی خود گفته است سال1401 همراه با محرومیت زدایی و توسعه شهری خواهد بود.

یکی از کاربران مجازی نیز با انتشار تصویری از گلزار شهدای آمادگاه آبیک نوشت، اشتباه نکنید! اینجا مناطق جنگ زده نیست، اینجا گلزار شهدای آمادگاه آبیک است، فرماندهان محترم آمادگاه و پایگاه هوانیروز، نمی دانیم شما چگونه شب ها در آسایش هستید، در حالی که مهمانان عزیز شما در حوزه فرماندهی شما در این وضعیت به سر می برند! آیا واقعا برای شما سرو سامان دادن به این وضعیت اهمیتی هم دارد؟! 

 

علیرضا نصری عکاس و از فعالان رسانه ای استان نیز با انتشار تصویری از گذرنامه بنیان گذار امارات متحده عربی در سال 1951 نوشته دوبار نام خلیج فارس در آن ذکر شده است.

خبر تاسف بار درگذشت استاد قاسم انصاری نیز از جمله اخباری بود که باعث شد تا جمعی از فعالان مجازی نسبت به آن واکنش نشان دهند.

به گزارش فارس،  شما هم به عنوان مخاطبان فارس می توانید سوژه های مجازی خود را با خبرگزاری فارس در میان بگذارید و هر شنبه منتظر دیدن دغدغه های خود در گزارش فضای مجازی باشید.

طهورا قلی پور برزگر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول