اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بهره‌مندی ۶ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از ارائه خدمات بشردوستانه به بیش از ۶ هزار مسافر نوروزی توسط پست‌های هلال احمر استان خبر داد.

بهره‌مندی ۶ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدقاسم موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی 1401 جمعیت هلال احمر در این استان اظهار کرد: از آغاز شروع طرح تا پنجم فروردین ۶ هزار مسافر از خدمات هفت پست نوروزی بشردوستانه ( سه پست ثابت و چهار پست سیار )  در شهرستان‌ها  بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۵۰۲ نفر با آموزه‌های مهارت‌های ترافیکی در پست‌های هلال افزود: طی این ایام یک هزار و ۵۶ کودک هم از فضای دوستدار کودک در پست‌ها بهره‌مند شدند.
موسوی خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح تا کنون ۲۰۷ عضو جوان به صورت (نفر روز) در شهرهای زنجان، ابهر، خدابنده و طارم  در پست‌های نوروزی به مسافران خدمات بشردوستانه ارائه کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به بهره‌مندی مسافرین در پست‌های بشردوستانه اشاره کرد و گفت: ۴ هزار و ۵۱۵ نفر هم در زمینه راهنمای مسافرین به نقاط امن، ۷۶۳ مسافر آموزش‌های امدادی، یک هزار و ۷۵۵ نفر در پویش رفیق خوشبخت ما و چلچراغ  شرکت کردند. 
موسوی تصریح کرد: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان تا پایان تعطیلات نوروزی در پست‌های نوروزی به مسافران خدمات بشردوستانه ارائه می‌دهند.

انتهای پیام۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول