اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

استمهال وام‌های کشاورزی برای کشاورزان خسارت‌دیده قانونی است

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: استمهال وام‌های کشاورزی برای کشاورزان خسارت‌دیده از جمله کرونا و ... قانونی است و کشاورزان باید از حق قانونی خود استفاده کنند.

استمهال وام‌های کشاورزی برای کشاورزان خسارت‌دیده قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ظهر امروز در دیدار با بخشدار، اعضای شورای شهرستان و شورای بخش محلات اظهار کرد: ۲۷۰ میلیارد تومان حق آلایندگی که برای استان مرکزی در سال گذشته  واریز شده به محلات تعلق نگرفته که لازم است مسوولان برای جذب این اعتبار تلاش کنند.

وی تصریح کرد: امروز مردم محلات در حوزه مسکن با چالش‌هایی مواجه هستند که مسؤولین باید همت کنند که پروژه ۲۲ هکتاری مسکن ملی  در شهرستان هر چه زودتر آغاز شود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس بیان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۷۰۰ میلیون برای لایروبی قنوات  تخصیص یافت و باید نسبت به جذب این اعتبار اقدام کرد.

 سلیمی با بیان اینکه استمهال وام‌های کشاورزی برای کشاورزان خسارت دیده از جمله  کرونا و ... قانونی است، گفت: باید بسترهای لازم برای این مهم فراهم شود تا کشاورزان بتوانند به حق خود برسند.

وی بر لزوم توزیع عادلانه ۲۵ هزار متر آسفالت  روستاهای شهرستان، استفاده بهینه از 1.5 میلیارد تومان قیر رایگان و ۹.۵ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده اختصاص یافته به شهرداری نیم ور، احداث سریع‌تر زمین چمن مصنوعی  روستاهای ورین و بزیجان تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول