اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکست تیم ملی فوتبال در روز کاپیتانی حاج‌صفی و حضور ثابت نورافکن

تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی قطر، در روزی که حاج‌صفی کاپیتان و نورافکن به طور ثابت در زمین بود، مقابل کره جنوبی شکست خورد.

شکست تیم ملی فوتبال در روز کاپیتانی حاج‌صفی و حضور ثابت نورافکن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در نهمین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم فوتبال ایران امروز مهمان کره جنوبی بود و شکست خورد.

تیم ملی ایران در این دیدار احسان حاج‌صفی بازیکن اصفهانی خود را به عنوان کاپیتان از ابتدا در ترکیب داشت؛ امید نورافکن بازیکن سپاهان نیز در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشت؛ حاج‌صفی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و در دقیقه ۳ نیز یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد؛ بازیکن اصفهانی تیم ملی در دقیقه ۶۴ تعویض شد و جای خود را به الهیار صیادمنش داد.

امید نورافکن نیز که از ابتدا در ترکیب تیم ملی فوتبال قرار گرفته بود به صورت کامل برای تیم ملی بازی کرد و نتوانست همراه با سایر بازیکنان مانع از شکست تیم ملی شود؛ دانیال اسماعیلی‌فر دیگر نماینده سپاهان در تیم ملی فرصت بازی پیدا نکرد.

شاگردان اسکوچیچ با نتیجه ۲ بر صفر مقابل کره جنوبی شکست خورند و با ۲۲ امتیاز به رده دوم جدول گروه الف سقوط کرد؛ کره جنوبی نیز با ۲۳ امتیاز صدرنشین شد.

به گزارش فارس، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر پیش از این دیدار قطعی شده بود و بازی با کره برای تعیین صدرنشین گروه حائز اهمیت بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول