اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پاسخ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان به خبر فارس/ خرابی نازل‌ها را رصد می‌شود، اهمالی در کار نیست

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان اعلام کرد: برای سوخت‌گیری خودروها نیز تدابیر لازم اتخاذ گردیده و هیچگونه کمبود سوخت در هیچ یک از مجاری عرصه استان وجود ندارد. همچنین بصورت شبانه روزی و بی وقفه وضعیت قطعات سامانه هوشمند سوخت که در اثر سرویس دهی یک‌سره دچار ایراد فنی می شود رصد می شود.

پاسخ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان به خبر فارس/ خرابی نازل‌ها را رصد می‌شود، اهمالی در کار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیرو انتشار مطلب «شلوغی جایگاه‌های سوخت در هرمزگان و قطعی برخی نازل‌ها/ چه کسی پاسخگو است؟»  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان جوابیه‌ و توضیحی در این زمینه ارائه کرد.

متن این توضیح بدین شرح است:

درباره وضعیت نازل های غیر فعال جایگاه های عرضه سوخت هرمزگان در خبرگزاری فارس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان جوابیه ای منتشر کرد.

در این جوابیه که نسخه ای از آن علاوه آن خبرگزاری به سایر رسانه‌ها و مطبوعات استان نیز ارسال شده است آمده:
ضمن عرض تبریک سال نو به مردم شریف استان و خیر مقدم به مهمانان نوروزی که هرمزگان را مقصد سفر نوروزی خود انتخاب فرموده‌اند به استحضار می رساند کارکنان خدوم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان همراه با همکاران خود در سراسر کشور در ایام نوروز نیز بی وقفه درحال تامین و توزیع سوخت هموطنان و مسافران و میهمانان نوروزی از مبدا انبار نفت بزرگ شهید رجایی بندرعباس هستند که با حول و قوه الهی بدون هرگونه کم و کاست ذخیره‌سازی مناسب در کلیه مجاری عرصه انجام شده و بر اساس میزان مصرف فرآورده جدید به جایگاه های متقاضی به موقع ارسال می شود.

باید توجه داشت که در نوروز امسال به برکت واکسیناسیون، ویروس منحوس کرونا و قرنطینه های پیرامون آن محدود شده و خیل عظیم هموطنان پس از مدت ها ، اقدام به مسافرت نوروزی نموده‌اند و باعث افتخار ماست که بسیاری از آنان استان خونگرم و مهمان نواز هرمزگان را برای گذران تعطیلات خود انتخاب کرده اند.

همانطور که در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با توجه به اهمیت گردشگری هرمزگان از مدت ها قبل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم برای سوخت‌رسانی نوروزی به پروازهای فرودگاه‌های استان خصوصا بندرعباس و جزیره زیبای کیش و قشم انجام شده و سوخت مورد نیاز شناور های دریایی با توجه به رکورد شکنی حضور مسافران در جزایر استان از طریق سفرهای دریایی  تامین شده است؛

 برای سوخت‌گیری خودروها نیز تدابیر لازم اتخاذ گردیده و هیچگونه کمبود سوخت در هیچ یک از مجاری عرصه استان وجود ندارد. همچنین بصورت شبانه روزی و بی وقفه وضعیت قطعات سامانه هوشمند سوخت که در اثر سرویس دهی یک‌سره دچار ایراد فنی می شود رصد می شود.

درصورت امکان برای صرفه جویی در زمان قطعاتی که امکان تعمیر در بندرعباس را داشته باشند بسرعت تعمیر و جایگزین می شوند و برای ایرادات فنی تخصصی تر کلیه هماهنگی های لازم با مدیران ستادی کشوری انجام شده تا در اسرع وقت قطعه جایگزین به هرمزگان ارسال گردد.

با توجه به اینکه تلاش می شود روند شناسایی، تعمیر، جایگزینی و ارسال قطعات با دقت و سرعت انجام شود اما بهرحال در هر جایگاه تعدادی نازل غیر فعال باقی مانده است که این مهم هم بزودی مرتفع خواهد شد.

در ایام نوروز  مقرر شده با توجه به حجم مسافران نوروزی در مناطق مختلف هرمزگان، اولویت با مراکز عرضه سوخت پر مراجعه باشد تا خللی در امر سوختگیری شهروندان محترم استان و تاخیری در سفر مهمانان رخ ندهد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول