اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ناپایداری هوای آذربایجان‌غربی/بارندگی ادامه دارد

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: هوای استان تا پایان هفته جاری ناپاید ار بوده و بارش برف و باران در استان ادامه دارد.

ناپایداری هوای آذربایجان‌غربی/بارندگی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی مهدی صابری رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: براساس نقشه‌های پیش یابی باتداوم فعالیت امواج تراز میانی جو تا اواخر هفته جاری وزش باد نیز پیش بینی می شود و روزهای پنجشنبه و جمعه به ویژه در جنوب استان این پدیده تداوم دارد.

وی با بیان اینکه تغییرات دمایی چندانی برای استان پیش بینی نمی شود ادامه داد: هوای استان امروز پنجشنبه قسمتی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با بارش برف و باران و وزش باد شدید خواهد بود و روز جمعه نیز در مرکز و جنوب استان وزش باد شدید و بارش برف و باران پراکنده پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در اغلب نقاط استان بارشهای پراکنده ثبت شده است و بیشترین میزان در چالدران با سه و تکاب با ۲.۵ میلیمتر بوده است و شهرهای مهاباد، پلدشت، سلماس و سردشت بدون بارش بوده اند.

وی افزود: شهرستان چالدران در شمال آذربایجان غربی با دمای منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین و شهرستان بوکان با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین شهر استان بوده است.

صابری گفت: درخواست می شود افرادیکه قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و خودروهایشان به سیستم گرمایشی سالم مجهز باشد.

آذربایجان غربی در ۱۰ روز گذشته شاهد بارش برف و باران متناوب بوده است.

این استان تا اوایل خرداد هر سال شاهد بارش های متناوب و رگبارهای بهاری است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول