اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فعالیت 23 پایگاه سلامت در کردستان/خدمات‌رسانی 5 ایستگاه سلامت به مسافرین در جاده‌های استان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کردستان گفت: در سطح شهرهای استان 23 پایگاه به صورت 24 ساعته مستقر هستند و در صورت نیاز هموطنان و مسافران به خدمات اورژانس 115 در کم‌ترین زمان ممکن خدمات درمانی ارائه می کنند.

فعالیت 23 پایگاه سلامت در کردستان/خدمات‌رسانی 5 ایستگاه سلامت به مسافرین در جاده‌های استان

رضا پیرا رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اورژانس پیش‌بیمارستانی در سطح جاده‌ها به فاصله 20 کیلومتر از هم به صورت 24ساعته  فعال است.

وی تصریح کرد: در مبادی ورودی از سمت بانه، سقز، بیجار، قروه و کامیاران 5 ایستگاه سلامت در سطح استان فعال شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کردستان به خدمات ارائه شده در ایستگاه‌های سلامت اشاره کرد و گفت: در این ایستگاه‌های خدماتی همچون ویزیت بیماران مزمن دارای قند خون، فشار خون، راهنمایی مسافران درباره آدرس مراکز درمانی و داروخانه‌ها و ارائه بروشورهای اقدامات پیشگیرانه به مسافران ارائه می‌شود.

پیرا  افزود: در سطح شهرها نیز 23 پایگاه به صورت 24 ساعته مستقر است و در صورت نیاز هموطنان و مسافران به خدمات اورژانس 115 در کم‌ترین زمان ممکن خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه بالگرد هم به صورت 24 ساعته در استان مستقر است، گفت: در نقاطی که امکان خدمات آمبولانس زمینی ممکن نباشد از بالگرد استفاده می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کردستان با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز برای تصادفات با تلفات بالا تعبیه شده است، گفت: بیمارستان‌های استان نیز کاملا در حالت آماده‌باش هستند و متخصصین بیهوشی و غیره به صورت مستمر و مضاعف در بیمارستان‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول