اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

طوفان دوم‌ تهران ‌ضعیف‌‌تر و کوتاه‌تر از طوفان بعدازظهر ‌در راه است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طوفان دوم امروز حدود یک ساعت دیگر به پایتخت می‌رسد، اما شدت آن کمتر از طوفان قبلی و ضعیف‌تر است و به سرعت خارج می‌شود و به سمت استان مرکزی می‌رود.

طوفان دوم‌ تهران ‌ضعیف‌‌تر و کوتاه‌تر از طوفان بعدازظهر ‌در راه است

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت:‌ طوفانی که بعدازظهر امروز در بخش‌هایی از استان تهران و پایتخت داشتیم، ‌‌با سرعت 70کیلومتر در ساعت فعال بود و پیش‌بینی می‌شود طوفان خفیف‌تری با سرعت حدود 50ک یلومتر در ساعت تا ساعتی دیگر به سمت تهران بیاید اما این سامانه بیشتر جنوب‌شرق استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سپس به سمت استان مرکزی می‌رود.

وی اظهار کرد: این طوفان تا حدود یک ساعت دیگر به تهران می‌رسد، اما شدت آن کمتر از طوفان قبلی و ضعیف‌تر است و به سرعت خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود:‌ روز گذشته برای استان تهران هشدار زرد از سوی سازمان هواشناسی صادر شده بود.

ضیائیان گفت:‌ امروز  و در حال حاضر شمال‌غرب و غرب کشور درگیر بارش هستند و در نوار شمالی کشور استان‌های گلستان،‌ مازندران، گیلان و خراسان‌شمالی بارش داریم.

وی با بیان اینکه امروز روزی بارانی برای نوار شمالی کشور است گفت: استان‌های مرکزی، لرستان و بخشی از استان‌های شمال‌غرب کشور درگیر بارش هستند و فردا از شدت بارش‌ها کاهش می‌یابد.

* مسافران‌ جنوب روز جمعه به دریا نروند

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: برای روز جمعه 5 فروردین هشدار نارنجی به دلیل متلاطم بودن دریای جنوب و خلیج‌فارس صادر کرده‌ایم قطعا در این ایام مسافران به بوشهر و مازندران رفته‌اند و باید توجه کنند که دریا متلاطم است و احتمال دارد امکان انجام سفر دریایی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول