اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تحقق شعار سال نیازمند سیاست‌گذاری و تعامل بین دستگاهی است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: تحقق شعار امسال نیاز به سیاست‌گذاری دارد و باید بیش از پیش با هم‌کاری و تعامل، زمینه ایجاد اشتغال مولد فراهم شود.

تحقق شعار سال نیازمند سیاست‌گذاری و تعامل بین دستگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جواد واحدی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اظهار کرد: ویژگی خاص این استان که در بدو ورود متوجه آن شدم وجود وحدت، همدلی و هم‌افزایی به معنای واقعی مابین تمامی بخش‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با استاندار، مدیران ارشد استانی و هم‌چنین مجموعه کارکنان این اداره‌کل و بخش‌های خصوصی است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، افزود: استاندار کردستان از جمله استاندارانی است که با حمایت و توجه خود تاکید ویژه‌ای در توسعه و رونق صنعت گردشگری کردستان دارند.

وی با اشاره به اینکه موضوع اشتغال جزء مهم‌ترین دغدغه‌های ما در وزارتخانه است، عنوان کرد: آنچه مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال 1401 فرمودند در حقیقت تاکید بر ایجاد اشتغال است.

واحدی گفت: تحقق شعار امسال نیاز به سیاست‌گذاری دارد و باید بیش از پیش با هم‌کاری و تعامل، زمینه ایجاد اشتغال مولد فراهم شود.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یادآور شد: حوزه صنایع‌دستی این استان به‌دلیل انحصاری و متمایز بودن تولیدات آن، می‌تواند از پیشران‌های توسعه کردستان و کشور باشد.

واحدی با بیان اینکه اقدام‌ها و تلاش‌های انجام شده این اداره‌کل در حوزه‌های مختلف استان شایسته تقدیر است، یادآور شد: باید رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما در مسیر معرفی جاذبه‌های گردشگری و تولیدات صنایع‌دستی کردستان اهتمام بیشتری داشته و آن را در سطح ملی و منطقه‌ای معرفی کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اظهار داشت: اقدام‌های ارزنده اداره‌کل و ظرفیت‌های بی‌نظیری که در کردستان وجود دارد به اطلاع شورای معاونین وزارت‌خانه خواهم رساند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول