اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اقامت بیش از ۶۵۰۰ نفر در هتل‌ها و مجتمع‌های گردشگری مازندران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: تاکنون ۵ هزار و ۳۳۴ نفر در هتل‌ها و یک هزار و ۱۲۶ نفر در مجتمع‌های گردشگری اقامت داشتند.

اقامت بیش از ۶۵۰۰ نفر در هتل‌ها و مجتمع‌های گردشگری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی ایزدی در جمع خبرنگاران ستاد تسهیلات سفر مازندران با اشاره به اینکه در نخستین روز از سال جدید ۷۲۶ هزار و ۵۶۰ نفر از مسافران نوروزی در مازندران اقامت داشتند، اظهار کرد: تاکنون ۵ هزار و ۳۳۴ نفر در هتل‌ها و یک هزار و ۱۲۶ نفر در مجتمع‌های گردشگری اقامت داشتند.

وی ادامه داد: ۱۲۰ نفر در مهمانپذیرها، ۱۲ هزار و ۹۸۱ نفر در هتل آپارتمان، ۷۵۹ نفر در اقامتگاه‌های بومی‌گردی، ۲۶۲ هزار و ۶۶۲ نفر در خانه مسافرها، ۱۳ هزار و ۵۹۷ نفر در اقامت‌گاه‌های موقت، یک هزار و ۴۵۹ نفر در اقامت‌گاه‌های وابسته به آموزش و پرورش و ۴۲۸ هزار و ۵۲۴ نفر در سایر مراکز اقامتی اقامت داشتند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۲۹ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و ۱۱ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی انجام شد، گفت: ۱۲ مورد بازدید هم از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی انجام شده است.

این مسؤول اظهار کرد: هفت مورد تذکر به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی در نخستین روز از سال جدید داده شد.

ایزدی بیان کرد: ۱۳۹ هزار و ۶۹۵ بازدید جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی از سوی مسافران نوروزی انجام شده است که ۹ هزار و ۷۴۶ مورد از اماکن تاریخی، ۹ هزار و ۶۲۰ مورد از اماکن تفریحی، ۱۴۰ مورد از صنایع دستی و ۵۸ هزار و ۷۰۲ مورد از مراکز طبیعی و ۳۲۸ مورد از موزه‌های استان مازندران بازدید انجام شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول